آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

آموزش حذف خودکار پیام‌ در تلگرام

  • -
آموزش حذف خودکار پیام‌ در تلگرام

آیا با روش حذف خودکار پیام در تلگرام آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم روش حذف خودکار پیام‌ها در تلگرام را آموزش بدهیم. با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

تنظیم و فعال کردن قابلیت حذف خودکار پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان مفید دانست. با انجام این کار، برنامه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی شما با مکالمه‌هایی که دیگر فاقد ارزش هستند، مسدود نخواهند شد و از طرفی، نگرانی‌ مربوط به حریم خصوصی رفع می‌شود. روش جدید تلگرام برای حذف خودکار پیام‌ها را باید به‌عنوان یکی از قابلیت‌های مهم آن به‌حساب آورد. برای شروع کار، اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه تلگرام را برای اندروید یا iOS به‌روزرسانی کرده‌اید، سپس برنامه را راه‌اندازی کنید. در سیستم عامل اندروید، کافی است روی نماد سه‌نقطه ضربه بزنید و در ادامه با انتخاب گزینه پاک‌سازی تاریخچه (Clear History)، گزینه ‌زمان را تنظیم کنید.

در iOS باید روی چت خود ضربه بزنید و برای مدت‌زمان اندکی فشار بدهید. در ادامه شاهد نمایش تنظیماتی برای انتخاب پیام خواهید بود. روی گزینه مورد نظر ضربه برنید و در نهایت، پاک‌سازی چت (Clear Chat) را که در گوشه سمت چپ قسمت بالا قرار دارد انتخاب کنید. در ادامه اعلان زیر را دریافت خواهید کرد:

آموزش حذف خودکار پیام در تلگرام

باید روی گزینه فعال کردن حذف خودکار ضربه بزنید. همچنین می‌توانید ‌زمان حذف پیام را که از یک هفته یا یک روز آغاز می‌شود، تنظیم کنید.

حذف خودکار پیام از تلگرام

توجه داشته باشید که برنامه به‌صورت خودکار، اطلاعیه‌ای مربوط به تنظیم خودکار قابلیت حذف پیام‌ها از گروه برای سایر کاربران نمایش می‌دهد.

حذف خودکار کلیه پیام ها از تلگرام

البته امکان دارد که پس از گذشت مدت‌زمان اندکی، تصمیم داشته باشید که پیام‌های مورد نظر را مرور کنید. توصیه می‌کنیم قبل از حذف کردن خودکار پیام‌ها، یک اسکرین‌شات از آن‌ها تهیه کنید.

روش ایجاد لینک‌ دعوت به تلگرام با محدودیت زمانی

در آخرین به‌روزرسانی تلگرام، دعوت‌نامه‌های منقضی‌شونده هم به ترکیب اضافه شده‌اند. این قابلیت بدان معنا است که می‌توانید بدون نگرانی در مورد لینک‌ها، دعوت‌نامه‌هایی برای پیوستن به کانال‌ها و گروه‌ها برای دوستانتان ارسال کنید.

حذف خودکار پیام ها از تلگرام

برای شروع این کار در iOS، یک گروه یا کانال را بالا بکشید، سپس روی نماد آن در گوشه سمت راست قسمت بالا ضربه بزنید و در نهایت، گزینه افزودن اعضاء (Add Members) را انتخاب کنید. روی مدیریت لینک‌های دعوت (Manage Invite Links) ضربه بزنید. سپس گزینه ایجاد لینک جدید (Create a New Link) را انتخاب کنید و در نهایت، می‌توانید تعداد دفعاتی که یک کاربر می‌تواند آن را انتخاب کند تعیین کنید. بازه زمانی اعتبار پیوند می‌تواند یک ساعت، یک هفته یا تعیین تعداد کاربران باشد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه