آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

آیتول از هویت جدید برند خود رونمایی کرد

  • -
آیتول از هویت جدید برند خود رونمایی کرد

امروز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه آیتول پس از گذشت ۳ سال از فعالیت خود و ارائه سرویس‌های تجمیع شده خودرو، از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وب‌سایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربه‌ای نو برای کاربران تا با وب‌سایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند.

آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، پس از گذشت تنها ۳ سال از فعالیت خود، با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویس‌های خود به پلتفرمی شناخته شده در حوزه سرویس‌های تجمیع شده خودرو تبدیل شده است. در حال حاضر آیتول بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص ‌خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش می‌دهد.

آیتول علاوه بر ارائه خدمات خودرویی بر بستر وب، ازطریق اپلیکیشن نیز به کاربران اندروید و iOS سرویس ارائه می‌دهد و اپلیکیشن جدید این برند علاوه بر امکان دانلود مستقیم ازطریق وب‌سایت آیتول به نشانی itoll.ir، ازطریق کافه بازار، مایکت و گوگل پلی برای کاربران اندروید و ازطریق سیب اپ و آی اپس برای کاربران iOS قابل دانلود و نصب است.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه