آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

احتمال اضافه‌شدن قابلیتی مشابه Super Follow توییتر به استوری اینستاگرام

  • -
احتمال اضافه‌شدن قابلیتی مشابه Super Follow توییتر به استوری اینستاگرام

براساس توییت یکی از توسعه‌دهندگان دنیای فناوری، اینستاگرام مشغول کار روی قابلیتی است که خرید اشتراک برای دیدن محتوا در این پلتفرم را عملی می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری ورج، به‌نظر می‌رسد اینستاگرام در حال بررسی ویژگی جدیدی است که به Super Follow توییتر شباهت دارد. این ویژگی را الساندرو پالوزی، یکی از توسعه‌دهندگان دنیای فناوری، کشف کرده است و استوری انحصاری (Exclusive Stories) نام دارد. این قابلیت جدید به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد محتوای اختصاصی را در استوری اینستاگرامشان منتشر کنند که تنها برای مشترکان دردسترس است.

براساس اسکرین‌شات‌های پالوزی، استور‌ی‌های انحصاری با برچسب بنفش در بالای صفحه ظاهر می‌شوند که با دیگر گزینه‌ها متفاوت باشند؛ مانند استوری‌های منتشرشده برای دوستان نزدیک که با رنگ سبز نمایش داده می‌شود. وقتی قصد دارید استوری انحصاری کاربری رو نگاه کنید که صفحه‌اش را دنبال نمی‌کنید، پیام پاپ‌آپی برایتان نمایش داده می‌شود که می‌گوید تنها دنبال‌کنندگان می‌توانند به محتوای مذکور دسترسی داشته باشند.

درادامه، توییت الساندرو پالوزی را مشاهده می‌کنید:

این اطلاعات حاصل نگاهی زودهنگام به قابلیتی است که اینستاگرام می‌تواند برای کاربرانش فعال کند. ویژگی مذکور به‌قدری جدید است که این شرکت می‌گوید نمی‌تواند اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک‌ بگذارد و صرفا تأیید می‌کند تصاویر فاش‌شده از نمونه‌ اولیه داخلی است و در‌حال‌حاضر، آزمایشی در این زمینه انجام نمی‌دهد. منطقی است که اینستاگرام ویژگی این‌چنینی را در نظر داشته باشد و حتی سرانجام آن را در شبکه‌ اجتماعی‌اش پیاده‌سازی کند. آدام موسری، رئیس این شرکت، نیز درباره بررسی شرایط اضافه‌کردن اشتراک‌ به این پلتفرم آزادانه عمل کرده است.

سال گذشته، تمرکز بسیاری روی امکان کسب درآمد تولیدکنندگان از محتوای خود در طیف وسیعی از پلتفرم‌ها بوده است. همچنین اوایل ماه جاری، توییتر Super Follows و Ticketed Spaces را معرفی کرد که درواقع، مشابه همان چیزی است که اینستاگرام در حال بررسی آن است. به‌طورکلی، این قابلیت به کاربران توییتر اجازه می‌دهد محتواهایی در صفحه‌شان به اشتراک بگذراند که تنها مشترکان حساب می‌توانند آن‌ها را ببینند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه