آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

ارسال ۵۰ هزار گیفت‌ کارت‌ رایگان به مشتریان آمریکایی توسط مایکروسافت

  • -
ارسال ۵۰ هزار گیفت‌ کارت‌ رایگان به مشتریان آمریکایی توسط مایکروسافت

برای افزایش شادی مردم در فصل تعطیلات، ۵۰ هزار کارت هدیه فروشگاه مایکروسافت به کاربران آمریکایی ارسال می‌شود.

صندوق ورودی و پوشه اسپم‌ ایمیل خود را دوباره بررسی کنید زیرا ممکن است مایکرسافت پیام مهمی را برای شما ارسال کرده باشد. اوایل هفته جاری، چندین نفر متوجه کارت‌های هدیه فروشگاه مایکروسافت شدند که به‌طور ناگهانی از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود. مایکروسافت تأیید کرده ۵۰ هزار عدد از این کارت‌ها را برای مشتریان آمریکایی خود ارسال کرده است.

به گزارش ورج، سخنگوی مایکروسافت در این باره توضیح داده است:

برای اینکه شادی مردم در تعطیلات افزایش یابد، فروشگاه مایکروسافت مجموع ۵۰ هزار مشتری ایالات متحده آمریکا را با ارسال کارت‌های هدیه مجازی از طریق ایمیل غافلگیر کرده است. ۲۵ هزار مشتری یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری و ۲۵ هزار نفر دیگر یک گیفت کارت ۱۰ دلاری مایکروسافت را پیش از فصل تعطیلات دریافت خواهند کرد. افرادی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند، می‌توانند کارت هدیه خود را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ در فروشگاه مایکروسافت Redeem کرده و ظرف ۹۰ روز خرج کنند.

مشخص نیست چه کسی واجد شرایط دریافت گیفت کارت است یا مایکروسافت چگونه افرادی را برای دریافت آن‌ها انتخاب می‌کند اما اگر شما جزو دسته برندگان نیستید ناراحت نباشید زیرا تنها نیستید. اما خوب است که چند وقت یک بار حساب خود را بررسی کنید، شاید مایکروسافت کارت هدیه جدیدی برای شما ارسال کرده باشد.

اگر خوش‌شانس بوده و کارت هدیه مذکور را دریافت کرده‌اید، می‌توانید از میان محصولات جدید و جذاب موجود در فروشگاه مایکروسافت هر کدام که دوست داشتید را انتخاب کنید. این شرکت موجی از سرفیس‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی کرد که ممکن است برای شما جذاب باشند. حتی می‌توانید هدیه دریافتی را صرف خرید اشتراک ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate) کنید.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه