آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اضافه‌شدن چند قابلیت پیکسل ۶ به مدل‌های قدیمی‌تر با به‌روزرسانی اپ دوربین گوگل

  • -
اضافه‌شدن چند قابلیت پیکسل ۶ به مدل‌های قدیمی‌تر با به‌روزرسانی اپ دوربین گوگل

به‌روزرسانی دوربین گوگل برخی از ویژگی‌های پیکسل ۶ را به تلفن‌های قدیمی‌تر پیکسل اضافه می‌کند.

گوگل پیکسل ۶ در بعضی از ویژگی‌های دوربین از جمله Face Unblur و Magic Eraser و Action Pan پیش‌گام بوده است. موارد مذکور انحصاری پیکسل ۶ هستند؛ اما برخی قابلیت‌های دیگر نیز وجود دارد که تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشند. ویژگی‌هایی مانند «امکان تغییر نوردهی» و «تایمر نور» نیز اضافه شده است و اکنون می‌توانید آن‌ها را در تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر گوگل پیکسل دریافت کنید. اپ Google Camera 8.4 دردسترس است و می‌توانید همین حالا آن را روی گوشی هوشمند خود بارگذاری کنید.

به‌گزارش xda-developers، این به‌روزرسانی دوربین گوگل هنوز برای اکثر کاربران در فروشگاه گوگل‌پلی دردسترس نیست؛ اما می‌توانید آن را از APKMirror دریافت کنید. یکی از کاربران گزارش داده بود که اپ مذکور در پیکسل ۵ با مشکل مواجه شد؛ اما در پیکسل 4a به‌خوبی کار کرد. درنتیجه، ممکن است براساس مدل گوشی هوشمند پیکسل خود، تجربه‌ی کاربری متفاوتی داشته باشید.

هر دو قابلیت تایمر نور و امکان تغییر نوردهی در گوگل پیکسل ۶ ارائه شده است. اگر ترجیح می‌دهید تلفن شما این کارها را به‌طور خودکار انجام دهد، می‌توانید گزینه‌ی مربوط به نوردهی را غیرفعال کنید؛ اما همیشه داشتن گزینه‌های مختلف برای اعمال تغییرات دستی خوب به‌نظر می‌رسد. اگر برایتان سؤال پیش‌ آمده است که تایمر نور یا Timer Light چیست، باید بگوییم که با فعال‌کردن این قابلیت، دوربین از فلش پشتی گوشی شما به‌عنوان شمارش معکوس استفاده می‌کند.

پیکسل ۶

درنهایت، باید به این نکته نیز اشاره کرد آیکونی که در بالای صفحه قرار دارد و منو تنظیمات را باز می‌کند، نیز اصلاح شده است. اکنون زمانی که حالت دید خودکار در شب فعال است، آیکون چرخ‌دنده‌ی تنظیمات یا نیمه‌ماه نشان داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود کاربران بدانند برای غیرفعال‌کردن دیددرشب به کجا مراجعه کنند یا درصورت تمایل چگونه به تنظیمات دوربین خود دسترسی داشته باشند. به‌دلیل حفره‌ی سمت چپ درون صفحه‌نمایشی در پیکسل ۵ و پیکسل 4a، این آیکون به‌جای سمت چپ مانند سری پیکسل ۶ به وسط صفحه منتقل شده است.

بعید است ویژگی‌های دیگری از پیکسل ۶ را روی دستگاه‌های قدیمی‌تر ببینیم؛ اما به‌لطف گوگل فوتوز اکنون می‌توان به پاک‌کن جادویی جدیدترین گوشی هوشمند گوگل در پیکسل‌های قدیمی‌تر دسترسی داشت.

نظر شما همراهان آی‌تی‌کلوپ درباره‌ی اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید پیکسل ۶ به نسل‌های پیشین چیست؟

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه