آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اطلاعات باتری و طراحی گلکسی A33 فاش شد

  • -
اطلاعات باتری و طراحی گلکسی A33 فاش شد

اخبار گلکسی A33 جدید، از اواخر سپتامبر روی زبان هاست. طی چند روز گذشته با طراحی این گوشی هوشمند آشنا شدیم. اما در این مقاله می‌خواهیم با باتری آن آشنا شویم که اطلاعات موثق آن به تازگی فاش شده است.

طبق گفته گلکسی کلاب، گلکسی A33 گواهینامه Safety Korea را دریافت کرده است. طبق این گواهینامه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BA336ABY (با رتبه بندی 4885 آمپر ساعت) از این گوشی پشتیبانی می‌کند. این باتری توسط Ningde Amperex Technology Limited در چین تولید خواهد شد.
به عبارت دیگر، ظرفیت باتری گلکسی A33 با ظرفیت باتری نسل قبلی خود یعنی گلکسی A32 یکسان خواهد بود. اگرچه سرعت شارژ این موبایل جدید در حال حاضر یک رمز و راز فاش نشده به حساب می‌آید، اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی از شارژ سریع‌تری نسبت به نسل خود و مطابق استاندارد 15 واتی سامسونگ پشتیبانی کند.

تا جایی که به طراحی مربوط می‌شود، گلکسی A33 مشابه گلکسی A53 آینده خواهد بود.  و در رنگ های مشابه یعنی مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. با اینکه این گوشی یک تلفن هوشمند میان‌رده و مقرون به صرفه با صفحه 6.4 اینچی، شمرده می‌شود، اما فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که FHD+ AMOLED را از نسل قبل خود حفظ کند. در نهایت می‌توانیم به دوربین چهارگانه پشت آن اشاره کنیم. البته فعلا جزئیاتی از سنسورهای آن منتشر نشده است. این نکته‌هم قابل توجه خواهد بود که برخلاف گلکسی A32، گلکسی A33، فقط در نسخه 5G تولید و در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه