آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

افزودن فونت‌های دلخوه به نرم‌افزار کاین مستر!

  • -
افزودن فونت‌های دلخوه به نرم‌افزار کاین مستر!

امروزه راه کسب درامد از شبکه‌های اجتماعی بسیار داغ است. شاید شماهم هنگام گشت و گذار در اینترنت یا اینستاگرام با کلمه‌های بلاگر یا اینفلوئنسر برخورد کرده باشید. به کسانی بلاگر می‌گویند که بتوانند از خودشان تولید محتوا کنند. لازمه تولید محتوای جذاب برای افزایش فالوور و دبنال کننده ویدئوهایی با موضوعات جذاب است. حالا از طرفی اگر شما یک موضوع بسیار جذاب را دنبال کنید، اما نتوانید ویدئوی خوبی تولید کنید قطعا در این مسیر شکست خواهید خورد!
بسیاری از کسانی که تولید محتوای جدی می‌کنند ممکن است با نرم‌افزارهای تخصصی ادیت ویدئو مانند افترافکت یا پریممیر کار کنند. اما آن کسانی که نمی‌توانند با این نرم‌افزارها کار کنند چه؟
یکی از بهترین نرم‌افزارها، نرم‌افزار کین مستر است با اینکه برروی اندروید نصب می‌شود اما می‌توان از او بعنوان یک ادیتور قدرتمند با امکانات بسیار حرفه‌ای یاد کرد. قطعا فونت‌های جذاب برای گرافیک و تولید محتواهای عکسی و ویدئویی بسیار مهم است. در این آموزش قصد داریم به شما نحوه اقزودن فونت به کین مستر را آموزش دهیم. قبلا یک مقاله آموزشی درباره نحوه حذف پس زمینه فیلم در کاین مستر را برای شما تهیه کرده‌ایم که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

 

 

​​​​​​​

 

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه