آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

امکان ویرایش و لغو ارسال پیام به iMessage اپل اضافه می‌شود

  • -
امکان ویرایش و لغو ارسال پیام به iMessage اپل اضافه می‌شود

اپل با iOS 16 قابلیت‌های ویرایش، لغو ارسال و علامت‌گذاری پیام‌های خوانده‌شده به‌عنوان خوانده‌نشده را به iMessage اضافه می‌کند.

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان سال جاری ابتدا درباره‌ی iOS 16 و امکانات جدیدی که به آن اضافه شده صحبت کرد. iMessage یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی این سیستم‌عامل است و کوپرتینویی‌ها امکانات جدیدی به آن اضافه کرده‌اند.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، متوجه شده‌ایم که iMessage در iOS 16 بسیار بهتر از گذشته شده است. اپل در حال افزودن چند ویژگی جدید به اپ پیام‌رسان خود است که از آن‌ها می‌توان به امکان ویرایش پیام‌ها پس از ارسال اشاره کرد.

اسکرین شات قابلیت جدید iMessage

درواقع، اکنون می‌توانید پیام‌های ارسال‌شده را ویرایش و مکالمات خوانده‌شده را به‌عنوان خوانده‌نشده علامت‌گذاری کنید. همچنین قادر هستید پیامی که ارسال کرده‌اید را حذف کنید تا مخاطبتان آن را نبیند.

اکنون مدتی زمان نسبتاً زیادی است که امکان ویرایش و لغو پیام‌های ارسالی توسط پیام‌رسان‌های مختلف ارائه می‌شود. حالا که iMessage نیز به آن‌ها مجهز شده قادر است با رقیبان خود رقابت بیشتری داشته باشد.

اسکرین شات قابلیت جدید iMessage

درضمن، اکنون iMessage به‌طور مستقیم از ویژگی SharePlay پشتیبانی می‌کند. درنتیجه دیگر نیازی ندارید برای اشتراک‌گذاری فعالیتی مانند تماشای فیلم با دوستان خود از تماس تصویری FaceTime کمک بگیرید.

اسکرین شات قابلیت جدید iMessage

اپل همچنین قابلیت دیکته خود را به‌روزرسانی کرده تا به نوشتن پیام‌ها با صدای شما کمک کند. اکنون می‌توانید متن را به‌راحتی انتخاب و به‌طور هم‌زمان ویرایش کنید.

این ویژگی‌های جدید iMessage به‌عنوان بخشی از iOS 16 در پاییز امسال دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 16 امروز برای توسعه‌دهندگان دردسترس است.

اشتراک گذاری با دوستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه