آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اولین تصویر رسمی مایکروسافت دیفندر برای ویندوز 11 و اندروید فاش شد

  • -
اولین تصویر رسمی مایکروسافت دیفندر برای ویندوز 11 و اندروید فاش شد

تصویری از راه‌اندازی مایکروسافت دیفندر روی ویندوز ۱۱ و اندروید فاش شده است که نشان می‌دهد این اپلیکیشن با جدیدترین نسخه ویندوز کاملاً هم‌خوانی دارد.

مایکروسافت دیفندر اپلیکیشن امنیتی بین‌پلتفرمی مایکروسافت است که در گذشته با نام ویندوز دیفندر شناخته می‌شد، این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض روی نسخه‌های ویستا، ویندوز ۷ و ویندوز ۱۰ وجود دارد. غول فناوری آمریکای شمالی، آبان ۱۴۰۰ اعلام کرد که در تلاش است تا نسخه‌ای سازگار و بین پلتفرمی از این اپلیکیشن را برای ویندوز 11 و اندروید منتشر کند؛ اپلیکیشن امنیتی مایکروسافت دیفندر در همان ماه به‌عنوان بهترین آنتی ویروس رایگان اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) شناخته شد.

حالا به گزارش onmsft، کاربری به نام Aggiornamenti Lumia در حساب توییتر خود برای اولین بار دو اسکرین‌شات از راه‌اندازی اپلیکیشن مایکروسافت دیفندر روی ویندوز ۱۱ و اندروید منتشر کرد.

Windows Defender برای ویندوز ۱۱

مقاله‌ی مرتبط:
  • Microsoft Defender؛ بهترین آنتی ویروس رایگان در اکتبر ۲۰۲۱
  • مایکروسافت سرویس امنیتی خود را برای مشتریان سازمانی اندروید و iOS ارائه می‌کند

نسخه‌ی Preview اپلیکیشن امنیتی مایکروسافت دیفندر هم‌زمان با انتشار این تصاویر در فروشگاه مایکروسافت و تنها برای کارمندان مایکروسافت در‌ دسترس قرار گرفت. تا قبل از فاش شدن این دو تصویر، تنها صفحه‌ی ورود به اپلیکیشن مایکروسافت دیفندر فاش شده بود، اما در این اسکرین‌شات‌ها ظاهر صفحه‌ی اصلی برنامه‌ی اجرا شده روی سیستم‌عامل ویندوز و اندروید دیده می‌شود.

هدف از اپلیکیشن جدید مایکروسافت دیفندر کمک به کاربران برای ایمن نگه داشتن سیستم‌عامل و تمام دستگاه‌های متصل به آن در‌ برابر تهدیدات دیجیتالی مانند برنامه‌های و لینک‌های مخرب است؛ این اپلیکیشن همچنین می‌تواند نکات امنیتی، هشدارها و گزارش‌های وضعیت را برای کاربران ارائه کند.

هنوز تمام جزئیات مربوط به اپلیکیشن جدید مایکروسافت دیفندر منتشر نشده است، اما با فاش شدن دو اسکرین‌شات از این برنامه می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت دیفندر به‌زودی و به‌طور رسمی برای ویندوز ۱۱ و اندروید معرفی شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه