آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۶ فروردین)

  • -
اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۶ فروردین)

هر روز تعدادی اپلیکیشن‌ پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌ها را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و هر زمان ‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.


اپلیکیشن های


بازی Underwater Aqua Queen Master 3D  

بازی Underwater Aqua Queen Master 3D  

در بازی Underwater Aqua Queen Master 3D شما در نقش غواصی ظاهر می‌شود که باید در اعماق اقیانوس به ‌دنبال گنج‌های فراموش‌شده بگردد؛ اما در این مسیر، خطرات بسیاری مانند حملهٔ کوسه‌ها جان شما را تهدید می‌کند. گرافیک چشم‌نواز، سفر به اعماق اقیانوس و گیم‌پلی جذاب از جمله ویژگی‌های مثبت بازی Underwater Aqua Queen Master 3D هستند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Memorize: Learn Korean Words  

اپلیکیشن Memorize: Learn Korean Words

Memorize: Learn Korean Words به شما در یادگیری کلمات مختلف زبان کره‌ای کمک می‌کند. بیش از ۵۶۰۰ کلمه به همراه نحوهٔ صحیح نوشتن و تلفظ در این اپلیکیشن گنجانده شده است. هوش مصنوعی اپلیکیشن به این صورت کار می‌کند که ایرادات شما را می‌یاید و با ارائهٔ تمرینات مناسب، در برطرف ساختن مشکلات و ایرادات یاری‌تان می‌کند.

 دانلود برای iOS


 

اپلیکیشن BabyBook Journal  

اپلیکیشن BabyBook Journal  

BabyBook Journal ابزاری مناسب برای والدینی است که می‌خواهند اطلاعات بیشتری در مورد روند رشد کودکان و نوزادان خود و برطرف ساختن نیازهای آن‌ها کسب کنند. با ورود اطلاعات درست به اپلیکیشن به آماری دست خواهید یافت که می‌توانند در نگه‌داری هرچه بهتر از نوزادتان کمک شایانی کند. علاوه بر آن، ثبت فعالیت‌های روزانهٔ کودک می‌تواند در صورت بروز بیماری به پزشک در یافتن علت آن کمک کند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Audio Recorder

اپلیکیشن Audio Recorder

اگر نیازمند ابزاری برای ضبط صدا هستید، Audio Recorder می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای شما باشد. امکان ضبط صوت در دو فرمت از جمله M4A با کدک AAC وجود دارد که به لطف آن می‌شود فایل‌های صوتی را با حجمی کم اما کیفیتی مطلوب ذخیره کرد.

 

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Diamond - Icon Pack 

اپلیکیشن Diamond - Icon Pack

اگر به‌ دنبال مجموعه‌ای از آیکون‌ها هستید که ظاهری زیبا به رابط کاربری تبلت یا گوشی هوشمندتان بدهد، Diamond گزینه‌ای مناسب برایتان خواهد بود. این مجموعه شامل بیش از ۵۰۰۰ آیکون در ابعاد ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل می‌شود که البته ۳۶ والپیپر آن‌ها را همراهی می‌کنند. برای استفاده از مجموعه آیکون Diamond باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده کنید.

 

 دانلود برای iOS


 

بازی Shadow of Naught

بازی  Shadow of Naught

Shadow of Naught بازی داستان‌محور با گرافیک زیبا و هنری است که داستان آن بر اساس تصمیمات و واکنش‌های شما به اتفاقات پیش می‌رود. بازی Shadow of Naught توانسته است جوایز متعددی کسب کند. اتمام بازی، بسته به نوع گیم‌پلی کاربر، طی چند ساعت به اتمام می‌رسد؛ اما داستان چندلایهٔ بازی سبب شده است ارزش تکرار داشته باشد.

 

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Alexis Icon Pack

اپلیکیشن Alexis Icon Pack

مجموعه آیکون Alexis شامل بیش از ۶۰۰۰ آیکون در ابعاد ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل می‌شود که ظاهری جذاب با طراحی هماهنگ دارند. در کنار آیکون‌ها به مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا دسترسی خواهید داشت که البته می‌توانید موارد دلخواه را دانلود و استفاده کنید. برای برخی از اپلیکیشن‌های محبوب، چندین مدل آیکون طراحی شده است تا گزینهٔ دلخواه را انتخاب کنید. در صورت علاقه به استفاده از مجموعه آیکون Alexis باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده کنید.

 

 دانلود برای iOS


بازی Zane Vengance Adventure

بازی Zane Vengance Adventure

در میان بازی‌های اندروید می‌توان عناوینی یافت که طراحی گرافیکی شبیه بازی‌های محبوب و کلاسیک دههٔ ۹۰ میلادی دارند. یکی از این عناوین، بازی Zane Vengance Adventure است که از سبک اکشن نقش‌آفرینی بهره می‌برد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم سازد. مناطق مختلف، دشمنان متنوع و گیم‌پلی درگیرکننده از نکات مثبت بازی Zane Vengance Adventure محسوب می‌شوند.

 دانلود برای iOS


 

اپلیکیشن ProShot

اپلیکیشن ProShot

 

 

اگر از عملکرد اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمند یا تبلت خود راضی نیستید، ProShot می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برایتان باشد. این اپلیکیشن از ابزار مختلفی برخوردار است که به کاربر در ثبت حرفه‌ای‌تر تصاویر کمک می‌کند. علاوه بر ثبت تصویر، امکان ضبط ویدئو با ProShot وجود دارد.

 دانلود برای iOS


بازی Dino Hunter: Deadly Dinosaurs Park 

بازی Dino Hunter: Deadly Dinosaurs Park

 

بازی Dino Hunter: Deadly Dinosaurs Park شما را در نقش یک شکارچی قرار می‌دهد؛ اما شکارچی که وظیفه‌اش شکار حیوانات غول‌آسا است. در این بازی وظیفه دارید با استفاده از انواع سلاح‌ها، دایناسورها را شکار کنید. چالش‌های مختلفی بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که البته به لذت تجربهٔ بازی می‌افزایند.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Blex UI - Icon Pack

اپلیکیشن Blex UI - Icon Pack

 

در Blex UI بیش از ۴۴۰۰ آیکون با طراحی زیبا و یکسان به همراه ۸۰ والپیپر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا از آن‌ها برای زیباتر ساختن رابط کاربری استفاده کند. اپلیکیشن‌ها از ابعاد ۲۵۶ در ۲۵۶ پیکسل برخوردار هستند و به‌صورت ماهانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. برای کار با Blex UI باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده شود.

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Luver - Icon Pack

 

اپلیکیشن Luver - Icon Pack

 

 

Luver شامل آیکون‌هایی با طراحی زیبا از اپلیکیشن‌های محبوب اندروید می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهند برای زیباتر ساختن رابط کاربری از آن‌ها استفاده کند. این مجموعه شامل بیش از ۱۳۵۰ آیکون می‌‌شود که هر یک از ابعاد ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل برخوردار است. برای کار با Luver باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده شود. 

 

 دانلود برای iOS


بازی Tap Legend Premium 

بازی Tap Legend Premium

بازی Tap Legend Premium در سبک نقش‌آفرینی است و به گیمر اجازه می‌دهد تیمی از قهرمانان را تشکیل بدهد و به نبرد با دشمنان بپردازد. بیشتر از ۳۰ قهرمان در بازی گنجانده شده که هریک از ویژگی‌ها و مهارت‌های مخصوص به خود برخوردار است. نسخهٔ پریمیوم نسبت به نسخهٔ معمولی بازی ویژگی‌های بیشتری دارد که شامل ۲۰۰۰ سکهٔ طلا، ۱۰۰ الماس و حذف تبلیغات می‌شود. همچنین امکان استفاده از شخصیت Rigwarl از ابتدای بازی در نسخهٔ پریمیوم وجود دارد.

 

 دانلود برای iOS


 

 

اپلیکیشن Minka Light - Icon Pack

اپلیکیشن Minka Light - Icon Pack

Minka Light شامل بیش از ۶۰۰۰ آیکون با طراحی خاص و زیبا می‌شود که البته ۴۰ والپیپر، بستهٔ آیکون‌های اپلیکیشن Minka Light را همراهی می‌کنند. در این مجموعه مانند سایر بسته‌ها برای برخی از اپلیکیشن‌ها چند مدل مختلف آیکون طراحی شده است تا کاربر بتواند با توجه به سلیقهٔ خود، رابط کاربری گوشی هوشمند یا تبلت را شخصی‌سازی کند. امکان سفارش آیکون برای اپلیکیشن‌های مورد نظر کاربر وجود دارد و برای کار با Minka Light باید از لانچرهایی مانند Nova ،Apex، ADW ،ABC یا موارد مشابه استفاده شود.

 

 دانلود برای iOS


اپلیکیشن Unit Converter Pro

اپلیکیشن Unit Converter Pro

Unit Converter Pro ابزاری حرفه‌ای برای تبدیل واحدهای مختلف به یکدیگر است. از واحدهای موجود در دسته‌بندی‌های گوناگون مانند زمان، مسافت یا جرم گرفته تا قدرت، نیرو، صدا و حتی واحدهای دیجیتال را می‌توانید به کمک Unit Converter Pro به واحدهای هم‌راستا تبدیل کنید. طبق گفتهٔ توسعه‌دهندگان، برای Unit Converter Pro واحدهایی از ۱۸ دسته‌بندی مختلف تعریف شده است.

 

 دانلود برای iOS


بازی Monster Killer Pro

بازی Monster Killer Pro

در بازی Monster Killer Pro تنها یک هدف دارید و آن از بین ‌بردن دشمنان با استفاده از سلاح و تجهیزات مختلف بازی است. با امتیازهای به‌دست‌آمده باید تجهیزات خود را توانمندتر سازید؛ البته انتخاب‌هایتان باید هوشمندانه باشد و تجهیزاتی را توانمند سازید که نسبت به سبک و نوع بازی، بیشترین کاربرد را دارند. تنوع دشمنان، مراحل و همچنین مهارت‌های شخصیت اصلی بازی و در کنار گیم‌پلی اعتیادآور سبب شده است بازی Monster Killer Pro گیمرها را ساعت‌ها سرگرم کند.

 دانلود برای iOS


 

 

اپلیکیشن Capshort Photo Editor Pro 2021

 

اپلیکیشن Capshort Photo Editor Pro 2021

 

شاید نتوان اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر در پلتفرم اندروید را مانند نرم‌افزارهای مشابه در کامپیوتر، توانمند دانست؛ اما این اپلیکیشن‌ها می‌توانند ابزاری با کارایی مفید به کاربر ارائه بدهند. در واقع اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی‌ هوشمند یا تبلت قادر به انجام برخی از کارهای نسخه‌های مخصوص کامپیوتر، اما به طرز بسیار ساده‌تری هستند. در این نرم‌افزارها هوش مصنوعی اپلیکیشن، بیشتر کارها را انجام می‌دهد و کاربر نیاز به صرف زمان طولانی ندارد. Capshort Photo Editor Pro 2021 یکی از این ابزارها است که می‌تواند افکت‌های جالبی روی تصاویر پیاده‌سازی کند.

 دانلود برای iOS


بازی Let the Pharaoh

بازی Let the Pharaoh

بازی Let the Pharaoh در سبک معمایی است و از مراحل متنوعی تشکیل یافته که در هر مرحله، پازلی به کاربر ارائه می‌شود. در هر مرحله، گیمر وظیفه دارد تابوت متعلق به فرعون را از اتاقی خارج سازد و این کار صورت نمی‌گیرد مگر اینکه تابوت‌های دیگر در جایگاه درست قرار بگیرند و مسیر برای هدایت تابوت فرعون به بیرون باز شود.

 دانلود برای iOS


 

 

 

 

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

 


اپلیکیشن Poster Maker

اپلیکیشن Poster Maker

اپلیکیشن‌های منتشرشده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت به‌قدری پیشرفت کرده‌اند که انجام بسیاری از کارها را ساده‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌سازند؛ برای مثال می‌توان به اپلیکیشن Poster Maker اشاره داشت که ابزار مختلفی برای ساخت پوستر تبلیغاتی یا افزودن متن به تصویر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کار با Poster Maker بسیار ساده است و مجموعه‌ای غنی از طراحی‌های مختلف دارد تا کاربر در ساخت پوستر مدنظر خود بتواند از آن‌ها استفاده کند.

 دانلود برای اندروید


بازی KungFu King: Martialist

بازی KungFu King: Martialist

بازی KungFu King: Martialist تلفیقی از دنیای جذاب هنرهای رزمی کونگ فو با المان‌های نقش آفرینی است که درنتیجه، عنوانی با گیم‌پلی اعتیادآور را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. در طول بازی می‌توانید شخصیت‌های مختلف از اساطیر چین باستان را به خدمت خود درآورده و به نبرد با دشمنان بروید. تنوع دشمنان، شخصیت‌های بازی و همچنین داستانی جذاب و درگیرکننده از ویژگی‌هایی است که باعث شده بازی KungFu King: Martialist در فهرست پیشنهادی زومیت قرار بگیرد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Dazzy - Vintage Retro Camera

اپلیکیشن Dazzy - Vintage Retro Camera

اگر علاقه‌مند به عکاسی کلاسیک هستید، اپلیکیشن Dazzy می‌تواند به شما در ثبت تصاویری با افکت‌هایی شبیه به دوربین‌های قدیمی کمک کند. درواقع Dazzy شامل فیلترهای مختلفی می‌شود که هر یک از جذابیت خاصی برخوردار هستند. بیش از ۱۵ افکت در اختیارتان قرار می‌گیرد و حتی می‌توانید تاریخ ثبت عکس را نیز به تصاویر اضافه کنید. تمامی افکت‌ها به‌صورت خودکار تنظیم شده‌اند؛ اما امکان تنظیم دستی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا به نتیجهٔ دلخواه خود برسید.

 

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Attendance

اپلیکیشن Attendance

Attendance اپلیکیشنی برای دانشجویان و دانش‌آموزان است تا برنامهٔ درسی و شرکت در کلاس‌ها را منظم‌تر سازند. کاربر می‌تواند برنامهٔ هفتگی خود به همراه توضیحات مانند زمان شروع و پایان کلاس‌ها یا برنامه‌های دیگر مانند زمان انجام تکالیف را در اپلیکیشن Attendance وارد کرده و اپلیکیشن نیز با توجه به تنظیمات وارد شده، اعلانات مختلفی برای یادآوری هریک از برنامه‌ها به کاربر ارائه دهد. امکان تهیهٔ فهرست وظایف نیز یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن Attendance است.

 

 دانلود برای اندروید


بازی Mahjong

بازی Mahjong

ماژونگ یکی از مفرح‌ترین بازی‌های دنیاست که طرفداران بسیاری نیز دارد. در طول بازی باید قطعه‌های چوبی هم‌شکل یا مرتبط به یکدیگر را انتخاب و از بازی حذف کنید؛ اما پیروزی در بازی به این سادگی نیست و باید انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید. درواقع وظیفهٔ شما در بازی حذف تمامی قطعات ماژونگ است؛ اما انتخاب‌های اشتباه می‌توانند مانع رسیدن به هدفتان شوند.

 

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Pottery AR

 

اپلیکیشن Pottery AR

 

 

اپلیکیشن Pottery AR درواقع شبیه‌سازی برای سفالگری است که از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند. شما می‌توانید از میان الگوها و طرح‌های مختلف، مورد مدنظرتان را انتخاب کرده و سپس، مراحل ساخت سفال انتخاب‌شده را به‌صورت واقعیت افزوده تجربه کنید.

 دانلود برای اندروید


 

اپلیکیشن +PDF Pro

اپلیکیشن +PDF Pro

اپلیکیشن +PDF Pro را می‌توان ابزاری چندکاره و مناسب برای کسانی دانست که به‌صورت روزمره به دفعات مکرر با فایل‌های PDF سروکار دارند. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد بین متون فایل‌های PDF به جستجوی واژه‌های مدنظر خود بپردازد یا با استفاده از هوش مصنوعی، متن را به صوت تبدیل کند تا کاربر نیاز به خواندن متون نداشته باشد.

 دانلود برای اندروید


بازی BookLand - Mystery Adventure

بازی BookLand - Mystery Adventure

BookLand بازی در سبک پلتفرمر است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در طول بازی باید به شخصیت داستان در یافتن کتاب‌ها و حل پازل‌های بازی کمک کنید. معماهای بازی می‌توانند ذهن هر گیمری را به چالش بکشند؛ بنابراین اگر به‌دنبال بازی مفرح با پازل‌های متنوع هستید، بازی BookLand می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برایتان باشد.

 دانلود برای اندروید


 

اپلیکیشن LetSketch

اپلیکیشن LetSketch

اپلیکیشن LetSketch به شما اجازه می‌دهد در تبلت یا گوشی هوشمند خود به طراحی و الگوسازی بپردازید. توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار تلاش کرده‌اند تا طراحی با اپلیکیشن LetSketch تا حد ممکن به واقعیت، نزدیک‌تر شود. در اپلیکیشن LetSketch به ابزار مختلف دسترسی خواهید داشت که شامل قلم گرافیتی (9H ،HB و 9B)، قلم ذغالی (در سطوح مختلف) و موارد دیگر می‌شود.

 دانلود برای اندروید


 

اپلیکیشن +Art Filters

اپلیکیشن +Art Filters

اپلیکیشن +Art Fitlers را می‌توان ابزاری حرفه‌ای با ویژگی‌های متنوع برای افزودن فیلترهای مختلف به تصاویر دانست. امکانات گسترده‌ای به اپلیکیشن +Art Fitlers افزوده شده تا کاربر بتواند تصویر مدنظر خود را زیباتر سازد. ازجمله ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن، امکان استفاده از فیلترهای مختلف به شمار می‌رود. طبق گفتهٔ توسعه‌دهندگان، ۱۵ فیلتر متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که البته امکان ویرایش المان‌ها به‌صورت دستی نیز وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


بازی The Fast Lane

بازی The Fast Lane

اگر می‌خواهید هیجان مسابقات اتومبیل‌رانی در شهر را روی آیفون یا آیپد تجربه کنید، بازی The Fast Lane می‌تواند چنین هیجانی را برایتان شبیه‌سازی کند. در طول بازی اجازهٔ دسترسی به خودروهای مختلفی خواهید داشت و امکان تغییر نمای دوربین نیز در بازی گنجانده شده است.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Expenses OK

 

اپلیکیشن Expenses OK

برنامه‌های مختلفی برای مدیریت یا بهتر است بگوییم نظارت بر دخل و خرج وجود دارد که برای مثال می‌توان به Expenses OK اشاره کرد. این اپلیکیشن ابزاری در اختیارتان قرار می‌دهد تا هرگونه تراکنش مالی را که در طول روز داشته‌اید با توضیحات در اپلیکیشن وارد کنید. با گذر زمان، Expenses OK نموداری از دخل و خرجتان ارائه می‌دهد تا بتوانید مخارج خود و دلایل آن‌ها را بررسی کنید و مدیریت هرچه بهتری روی پولتان داشته باشید.

 

 دانلود برای اندروید


بازی Hotel Transylvania CrazyCruise

بازی Hotel Transylvania CrazyCruise

Hotel Transylvania CrazyCruise بازی سرگرم‌کننده و جذابی است که شما را در نقش شخصیت‌های انیمیشنی با همین نام قرار می‌دهد. در طول بازی باید از پس معماهای هر مرحله برآیید. علاوه بر گیم‌پلی جذاب، بخش داستانی نیز به ارزش تجربهٔ بازی Hotel Transylvania CrazyCruise افزوده است.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Football Today - Top Matches

اپلیکیشن Footbal Today - Top Matches

اگر علاقه‌مند به مسابقات فوتبال هستید اپلیکیشن Football Today کمک می‌کند از نتایج مسابقات فوتبال عقب نمانید. علاوه بر امکان بررسی مسابقات به‌صورت لحظه‌ای، امکان دسترسی به جدول لیگ‌های مطرح و آخرین گزارش‌ها از جمله نقل و انتقالات در این اپلیکیشن وجود دارد.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن ‌Brush Up on Makeup

اپلیکیشن ‌Brush Up on Makeup

‌Brush Up on Makeup ابزاری مفید برای افرادی است که علاقهٔ بسیاری به آرایش صورت دارند. در این اپلیکیشن، راهکارهای مختلف برای آرایش صورت ارائه داده می‌شود و می‌توانید از محتوای آموزشی آن برای حرفه‌ای‌تر شدن استفاده کنید.

 دانلود برای اندروید


اپلیکیشن Story Manager for Instagra‪m

اپلیکیشن Story Manager for Instagra‪m

Story Manager for Instagram به شما کمک می‌کند دسترسی ساده‌تر و بهتری به استوری‌های خود در اینستاگرام داشته باشید. در واقع امکان مدیریت استوری‌ها به شما داده می‌شود و همچنین دسترسی به ابزارهای کاربردی برای انجام امور مختلف از جمله تبدیل تصاویر زنده به فرمت GIF خواهید داشت.

 دانلود برای اندروید

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه