آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اپل به‌روزرسانی watchOS 8.1.1 را به‌منظور رفع باگ شارژ اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

  • -
اپل به‌روزرسانی watchOS 8.1.1 را به‌منظور رفع باگ شارژ اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

واچ‌اواس ۸.۱.۱ به‌روزرسانی کوچکی برای سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود که درواقع باگی در هنگام شارژ کردن اپل واچ سری ۷ را برطرف می‌کند.

اپل شب گذشته به‌روزرسانی جدیدی را برای واچ‌اواس ۸ منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد تمرکز آن روی بهبود برخی باگ‌های کوچک و بهینه‌سازی سیستم‌عامل برای اپل واچ سری ۷ معطوف شده است. شماره بیلد جدید watchOS 8.1.1 19R580 است که جایگزین بیلد 19R570 می‌شود.

اپل مشخص نمی‌کند که این نسخه دقیقا شامل چه تغییرات دیگری است؛ اما گمان می‌رود تا حد زیادی بر بهبود باگ‌ها تأثیر می‌گذارد. اپل خاطرنشان می‌کند که برای نصب به‌روزرسانی، اپل واچ باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته یا به شارژر متصل باشد و در محدوده نقطه اتصال آیفون قرار بگیرد. کاربران می‌توانند به برنامه «watch» آیفون خود مراجعه، روی My Watch کلیک کنند و سپس وارد General و Software Update شوند و درنهایت، نسخه جدید را بارگیری و نصب کنند.

مانند به‌روزرسانی تمامی سیستم‌عمل‌های اپل، واچ‌اواس ۸.۱.۱ نیز یک به‌روزرسانی رایگان محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند با بارگیری آن دستگاهایشان را در برابر آسیب‌پذیری‌های جدید مصون کنند.

***

این به‌روزرسانی از طریق OTA در سراسر جهان قابل دسترس است؛ اما توصیه می‌شود حداقل چند روز از بارگیری و نصب آن صرف نظر کنید؛ زیرا در روزهای ابتدایی مشخص می‌شود که شامل چه مشکلاتی است. به‌روز نگه داشتن دستگاه‌های الکترونیکی بسیار مهم است؛ اما حتی به‌روزرسانی‌های جزئی می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند که روی تجربه‌ی کاربر تأثیرگذار است.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه