آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اپ اینستاگرام Threads ماه آینده متوقف می‌شود

  • -
اپ اینستاگرام Threads ماه آینده متوقف می‌شود

اینستاگرام به کاربران تردز اعلام کرد این اپلیکیشن دیگر از ماه آینده دردسترس نخواهد بود.

اینستاگرام تردز در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد؛ اپلیکیشنی که روی ارسال و دریافت پیام به کاربران اینستاگرام متمرکز است. براساس گزارش‌های اخیر، اکنون متا اعلام کرده است که این اپ متوقف می‌شود و از دسامبر دیگر دردسترس نخواهد بود.

به‌گزارش فون‌آرنا، اینستاگرام تردز تا پایان ماه آینده غیرفعال می‌شود. این در حالی است که از ۲۳ نوامبر کاربران پیام‌هایی مبنی‌بر قطع‌شدن اپ مذکور دریافت می‌کردند و در‌نهایت به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد. کاربران زمانی که می‌خواهند از‌طریق تردز پیام ارسال کنند، به اپلیکیشن اصلی اینستاگرام هدایت می‌شوند.

هنگامی که این اپلیکیشن برای اولین‌بار معرفی و منتشر شد، اینستاگرام اعلام کرد که تردز برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیک طراحی شده است. با‌این‌حال، این اپ هرگز در بین کاربران اینستاگرام محبوب نشد و این یکی از دلایل اصلی غیرفعال‌شدن آن است.

اینستاگرام راه‌هایی مانند استوری و دایرکت را برای اشتراک‌گذاری پست و ارتباط با دوستان دارد. باوجوداین‌، این شرکت فکر می‌کرد مردم به اپی جداگانه برای حلقه‌ی دوستان صمیمی‌تر نیاز دارند؛ به‌همین‌دلیل، تردز را توسعه داد.

مسیر تردز آن‌طور‌که برنامه‌ریزی شده بود، پیش نرفت. با تغییر نام فیسبوک و اتفاقات جدیدی که در اپلیکیشن‌های مختلف زیرمجموعه آن رخ داده است، به‌نظر می‌رسد این شرکت روی محصولاتش نیز تمرکز کرده است و قصد دارد آن‌ها را متمرکزتر کند. علاوه‌بر‌این، هنگامی که فیسبوک و اینستاگرام و مسنجر یکی شدند، واکنش‌های ایموجی و قابلیت‌های دیگر به دایرکت اینستاگرام آمدند و تجربه‌ی کاربری بهتر و غنی‌تری ایجاد کردند.

همان‌طور‌که پیش‌تر اشاره شد، اینستاگرام تردز روند توقف خود را آغاز کرده و اکنون مدتی است که کاربران اندروید و iOS پیغام‌هایی در‌این‌باره دریافت می‌‌کنند. همچنین، در مرکز راهنمایی اینستاگرام اعلانی مشاهده می‌شود که می‌گوید تردز دیگر پشتیبانی نمی‌شود.

پس از پایان دوران پشتیبانی، کاربران موجود از سیستم خارج می‌شوند و در‌نهایت، اپلیکیشن از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌ پلی استور حذف می‌شود. با‌این‌حال، تمام ویژگی‌های تردز در اپلیکیشن اصلی اینستاگرام پس از غیرفعال‌شدن آن در پایان سال جاری، در‌دسترس خواهند بود. اگرچه ممکن است حذف تردز برای کاربران آن ناخوشایند باشد، باید به‌یاد داشته باشید که اینستاگرام در حال دریافت قابلیت‌های جدیدی است که تقریبا دیگر به اپ دیگری نیست.

شما کاربران آی‌تی‌کلوپ استفاده از تردز را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با ما دیگر و کاربران به‌اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه