آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

ایرپاد پرو ۲ احتمالا سه‌ماهه سوم سال آینده میلادی از راه خواهد رسید

  • -
ایرپاد پرو ۲ احتمالا سه‌ماهه سوم سال آینده میلادی از راه خواهد رسید

گفته می‌شود اپل نسل دوم ایرپاد پرو را در سه‌ماهه سوم سال آینده میلادی رونمایی و عرضه خواهد کرد.

تاکنون شایعات متعددی از نسل بعدی هدفون‌های بالارده اپل موسوم به ایرپاد پرو منتشر شده است و اغلب آن‌ها از تغییرات زیاد در طراحی محصول حکایت دارند. برای مثال، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ و مینگ چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای اپل، معتقدند که اهالی کوپرتینو در حال توسعه نسل دوم ایرپاد پرو هستند که ظاهرا می‌تواند سال آینده میلادی رونمایی و عرضه شود. با‌این‌حال، هر دو تحلیلگر یادشده بازه دقیقی را برای معارفه محصول ارائه نمی‌دهند.

اکنون شایعه جدیدی از افشاگری با نام کاربری @FronTron منتشر شده است که نشان می‌دهد هدفون یادشده حداقل تا نیمه‌ی دوم سال آینده میلادی رونمایی نخواهد شد. از قرار معلوم، غول دنیای فناوری ایرپاد ۲ را سه‌ماهه سوم سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد. گفتنی است سه‌ماهه سوم به‌طور سُنتی بازه‌ای ۹۲ روزه بین ۱ جولای تا ۳۰ سپتامبر را شامل می‌شود.

به‌طورکلی، افشاگر مذکور سابقه درخشانی در افشای محصولات اپل ندارد؛ اما گفته‌های جدید وی با استناد به منابع زنجیره تأمین است و ظاهرا پیش‌تر به‌لطف همین منابع به‌درستی پیش‌بینی کرده بود ایرپاد ۳ در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. بااین‌حال، به‌طور قطعی نمی‌توان صحت‌وسقم این شایعه را تأیید یا رد کرد؛ بنابراین بهتر است تا انتشار اخبار تکمیلی از منابع موثق این مقاله را به دید شایعه درنظر بگیرید.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که ایرپاد پرو جدید می‌تواند طراحی گِرد داشته باشد که آن را بیشتر به هدفون‌های بی‌سیم اخیر بیتس شبیه خواهد کرد؛ اما مارک گِرمن می‌گوید که اپل راه دشواری را برای تعبیه سخت‌افزار قوی در یک شاسی گرد کوچک در پیش دارد؛ بنابراین ممکن است این طرح لغو شود. افزون‌براین، گفته می‌شود که نمونه‌های اولیه ایرپاد پرو مجهز به حسگرهای پایش دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر از داخل گوش در دست تولید است که احتمالا حسگرهای دمای داخل گوش می‌توانند هم‌زمان با حسگری مشابه در اپل واچ سری ۸ کار کنند.

ایرپاد یادشده مبتنی‌بر ویژگی‌های سلامتی‌محور از حسگرهای حرکتی نیز برای نظارت بر وضعیت کلی کاربر استفاده می‌کند و درصورت بروز مشکل، اعلانی برای کاربران ارسال می‌کند. افزون‌براین، ادعا می‌شود که از ایرپادهای آینده می‌توان به‌عنوان سمعک استفاده کرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه