آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

اینستاگرام مدت نمایش ویدئوها در هر استوری را به ۶۰ ثانیه افزایش می‌دهد

  • -
اینستاگرام مدت نمایش ویدئوها در هر استوری را به ۶۰ ثانیه افزایش می‌دهد

اینستاگرام به‌زودی امکان آپلود ویدئو‌های طولانی‌تر از ۱۵ ثانیه در استوری را بدون بریدن آن‌ها فراهم می‌کند.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در عرصه‌ی رقابت تنگاتنگ با تیک‌تاک و اسنپ‌چت، محدودیت‌های مختلف اپلیکیشن خود را کمتر کرده و روزبه‌روز به امکانات آن می‌افزاید. به‌تازگی اینستاگرام آزمایش آپلود ویدئوها در استوری بدون بریده‌شدن آن‌ها تا حداکثر ۶۰ ثانیه را آغاز کرده است.

در حالت فعلی اگر ویدئویی با مدت زمان بیشتر از ۱۵ ثانیه‌ را در استوری آپلود کنید، اینستاگرام به‌طور خودکار آن را به تکه‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم کرده و در قالب استوری‌های جداگانه نمایش می‌دهد. حال این محدودیت به‌زودی از ۱۵ به ۶۰ ثانیه تغییر خواهد کرد و در این حالت اگر ویدئوهای شما بیشتر از ۶۰ ثانیه باشد، اپلیکیشن مدت آن را به تکه‌های ۶۰ ثانیه‌ای در هر استوری تقلیل خواهد داد. این امکان برای اولین بار توسط کاربری از کشور ترکیه گزارش شد.

آپلود ویدئوها در استوری تا ۶۰ ثانیه در اینستاگرام بدون بریده شدن آنها

درحال‌حاضر این ویژگی مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند و این شبکه‌ی اجتماعی تغییرات جدید را درصورت فعال‌شدن به اطلاع برخی از کاربران خواهد رساند. افزون‌براین اینستاگرام رابط جدید و بازطراحی‌شده‌ای برای ساخت استوری را آزمایش می‌کند که امکان منشن کردن صفحات دیگر یا افزودن موقعیت در استوری را آسان‌تر می‌کند.

این تغییرات درحال‌حاضر برای کاربران محدودی فعال شده است و مشخص نیست که چه‌زمانی دردسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. درهر حال شاهد تغییرات بزرگی در بخش استوری‌های ایسنتاگرام از زمان معرفی آن‌ها هستیم و این پلتفرم تلاش دارد در رقابت با شبکه‌های اجتماعی مطرحی چون تیک‌تاک و اسنپ‌چت در سطوح بالاتری ظاهر شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه