آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

بازگشت فیلیمو و نماوا به انجمن صنفی نمایش ویدئویی آنلاین

  • -
بازگشت فیلیمو و نماوا به انجمن صنفی نمایش ویدئویی آنلاین

انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین (VOD و IPTV) با انتخاب دبیری باتجربه و بازگرداندن فیلیمو و نماوا، فعالیتش را پرقدرت‌تر از قبل از سر گرفت.

فیلیمو و نماوا، پلتفرم‌های محبوب نمایش‌ ویدئویی آنلاین، بهار سال گذشته از انجمن صنفی VODها خارج شده بودند. به‌نظر می‌رسد با تغییر تیم مدیریتی این انجمن، باردیگر نظر فیلیمو و نماوا به حضور در انجمن صنفی جلب شده است. به‌گزارش روابط‌عمومی فیلم‌نت، رشد فعالیت‌های VODها در سال‌های اخیر و افزایش تولید محتوای نمایش خانگی لزوم فعالیت جدی‌تر انجمن صنفی را بیش‌ازپیش کرد.

محمد صراف، رئیس انجمن صنفی VOD و مدیر پلتفرم فیلم‌نت، می‌گوید هیئت‌مدیره انجمن با اتخاذ تصمیمات جدیدی، محمدمهدی عسگرپور را به‌عنوان دبیر انجمن انتخاب کردند که در امور سینمایی و تهیه‌کنندگی بسیار باسابقه است و با قوانین تولید کاملا آشنایی دارد. عسگرپور پیش‌تر مدیرعامل اسبق خانه سینما بوده و به فضای پلتفرم‌های VOD مسلط است. از دیگر فعالیت‌های عسگرپور باید به دبیری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معاونت هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی و قائم‌مقامی مدیر شبکه ۲ سیما اشاره کرد. عسگرپور در مقام کارگردان نیز ۱۳ فیلم و سریال در سینما و تلویزیون ساخته است.

تصمیم دیگر هیئت‌مدیره درباره بازگرداندن فیلیمو و نماوا به انجمن بود؛ به‌همین‌دلیل، مذاکرات و جلساتی با آن‌ها برگزار شد. صراف در‌این‌باره گفت:

حضور این دو پلتفرم در انجمن مغتنم است و به‌لحاظ قانونی هم مشکلی وجود ندارد؛ چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

رئیس انجمن صنفی VOD ابراز امیدواری کرد این انجمن در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بتواند با برقراری ارتباط مؤثر با نهادهای قانون‌گذار، موانع پیش روی صنعت بزرگ و نوپای نمایش ویدئویی آنلاین را رفع کند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه