آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

بازی فوق‌العاده ژنرال در سایه رونمایی شد!+ تریلر رسمی بازی

  • -
بازی فوق‌العاده ژنرال در سایه رونمایی شد!+ تریلر رسمی بازی

مهدی جعفری جوزانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری منادیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص جزئیات بازی «ژنرال در سایه» که نمایش دهنده رشادت های «سردار سلیمانی» است، گفت: از بهمن ماه سال گذشته کار تولید فنی بازی آغاز شد و از همان زمان هم اعلام کردیم که یک بازی با موضوع رشادت های سردار سلیمانی خواهیم ساخت.

وی در خصوص ایده شکل گیری این بازی اظهار کرد: ایده ساخت بازی پس از شهادت حاج قاسم و خاطره ای که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان تعریف کردند به ذهن من رسید.

جعفری جوزانی گفت: این خاطره دست مایه داستان بازی ما شد و بر اساس یک داستان واقعی قصه بازی به رشته تحریر در آمد. داستان از این قرار بود که حاج قاسم سلیمانی به همراه همرزمان خود با هلی کوپتر وارد منطقه ای به نام آمرلی می شوند، این منطقه 10ماه در محاصره بوده اما سردار سلیمانی پس از ورود به شهر به کمک جمعی از مدافعان حرم می روند و با کمک مردم محاصره رو می شکنند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری منادیان تصریح کرد: این اقدام پیام آور ظلم ستیزی، دفاع از مردم و ترجمه واقعی اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم و از خصلیت های بارز شهید سلیمانی بوده است.

وی با بیان اینکه ساخت بازی «ژنرال در سایه» 11 ماه طول کشید، گفت: شخصیت اصلی بازی یک سرباز مدافع حرم است که تلاش می کند خانواده های در معرض خطر حمله داعش را به کمک همرزمان خود نجات دهد.

جعفری به مهم ترین شاخصه برای تولید این بازی اشاره کرد و گفت: شخصیت بی بدیل حاج قاسم سلیمانی و تجربه بیش از 15 سال در حوزه تولید بازی باعث شد تا «ژنرال در سایه» از سوی تیم تولید با مدیریت بنده ساخته شود.

وی گفت: این بازی علاوه بر داستان پر کشش و جذابی که دارد از کیفیت فنی و هنری بسیار بالایی هم برخوردار است و انتخاب سبک اکشن اول شخص و همچنین محیط و گیم پلی های جذاب از شاخصه های مهم این پروژه است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری منادیان با تأکید بر اینکه هدف ما انتشار بین المللی بازی «ژنرال در سایه» است، گفت: ما بعد از بازی سفیر عشق به تکنولوژی خوبی برای تولید بازی های فاخر در قواره بین المللی دست پیدا کردیم، عرضه عمومی این بازی طی چندماه آینده آغاز خواهد شد.

در ادامه نخستین تیزر بازی رایانه ای «ژنرال در سایه» را می‌بینید:

 

اشتراک گذاری با دوستان

  • سلام خیلی سردار سلیمانی را دوست داشتم منتظر هستم
    تا بازیش به زودی بیاد و بریزم و بازی کنم
    پاسخ:
    درود. این بازی درحال حاضر قابل خریداری می‌باشد.
  • احسنت ودرود بربرنامه نویس محترم بابت همچین بازی ک نبایدبهش گفت گوشه ای اززندگی فاتح دلها حاج سردارقاسم سلیمانی عزیزمون🥺🥺به رخ اونایی میکشه که ۴۰سال چشم نداشتن وندارن ایرانی واین همه غیرت ازخودگذشتگی روببینن درودبرشما..دروددرودبررهبرعزیزم( اقام خامنه ای)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه