آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

باشگاه‌های قدرتمند فوتبال اروپا از بازی فیفا 22 حذف می‌شوند!

  • -
باشگاه‌های قدرتمند فوتبال اروپا از بازی فیفا 22 حذف می‌شوند!

طی دو روز اخیر موضوع برگزاری تورنمنت سوپرلیگ اروپا توسط 12 تیم فوتبال قدرتمند قاره سبز حواشی بسیاری را ایجاد کرده و تمامی اخبار در ورزش فوتبال به جنگ میان فیفا، یوفا و 12 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، چلسی، لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، آرسنال، یوونتوس، میلان و اینتر مربوط می‌شود.

این 12 تیم به دنبال آن هستند تا به جهت افزایش درآمد، لیگی را تشکیل دهند و سالیانه با فرمتی مشخص مسابقاتی را انجام داده و قهرمان را تعیین کنند. فیفا و یوفا به شدت با برگزاری مسابقاتی با عنوان سوپرلیگ اروپا با فرمت اعلام شده مخالف هستند و تهدید کرده‌اند که تمام تیم‌های حاضر در این تورنمنت را از مسابقات لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ فوتبال داخلی کشورها محروم خواهند کرد.

در این صورت می‌توان گفت فوتبال در اروپا به زودی به دو بخش تقسیم می‌شود، قسمتی که در آن باشگاه‌های بزرگ به صورت خصوصی برای خودشان تورنمنت‌های جداگانه برگزار می‌کنند و بخشی دیگر که مانند گذشته از لیگ فوتبال کشورها، جام حذفی، لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپرکاپ تشکیل شده و احتمالا هیچکدام از تیم‌های بزرگ البته به جز بایرن مونیخ، دورتمند و PSG در آن حاضر نخواهند بود.

اما فیفا به طور جدی برای منصرف کردن باشگاه‌ها از برگزاری سوپرلیگ اروپا تلاش می‌کند و تهدید‌هایش تنها به حذف این تیم‌ها از مسابقات ختم نشده است. فیفا اعلام کرده که تمام بازیکنان حاضر در تیم‌های سوپرلیگ اروپا اجازه حضور در بازی‌های ملی را نخواهند داشت. همچنین به دلیل همکاری فیفا و شرکت EA Sport، تیم‌های مذکور از بازی ویدیویی فیفا 22 نیز حذف خواهند شد.

البته شرکت EA هنوز در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده اما اگر قرار باشد که فیفا این 12 تیم قدرتمند فوتبال را تحریم کند، حضور این تیم‌ها در بازی فیفا 22 نیز منتفی خواهد شد. این موقعیت بسیار خوبی برای شرکت کونامی و بازی PES خواهد بود که لاینسس تیم‌های باشگاهی بزرگ را کسب کند و پس از سال‌ها از سایه بازی فیفا بیرون آید.

تا پیش از این بازی PES تنها لاینسس یوونتوس را در اختیار داشت و این تیم به صورت کامل با نام، لوگو، لباس رسمی و ورزشگاه اختصاصی در PES قابل انتخاب بود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه