آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

با بهترین مرورگرهای اینترنتی 2020 آشنا شوید!

  • -
با بهترین مرورگرهای اینترنتی 2020 آشنا شوید!

آی‌تی‌کلوپ- مرورگرهای وب اصلی ترین ابزار برای گشت و گذار در اینترنت هستند. در این مطلب با معرفی بهترین مرورگرهای وب برای ویندوز همراه ما باشید. از آن جایی که میان مرورگرهای وب در پلتفرم های مختلف رقابت بالایی وجود دارد، انتخاب بهترین از میان آن ها برای کاربر دشوار خواهد بود. توسعه دهندگان با افزودن ویژگی های جدید به این سری برنامه‌ها، به دنبال تعداد بیشتر کاربران هستند و هر کدام روی قابلیت خاصی از آن ها مانور میدهند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به مرورگر وب کامپیوتر خود اهمیت زیادی میدهید و به دنبال بهترین نمونه ساخته شده برای سیستم عامل ویندوز هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

گوگل کروم

شاید با دیدن تیتر این مطلب، گوگل کروم اولین برنامه ای بود که به ذهنتان خطور کرد. این محصول قدرتمند گوگل مدت هاست که در این زمینه فعالیت می کند و روز به روز به محبوبیتش افزوده می شود. از اصلی ترین مواردی که باعث محبوبیت بالای گوگل کروم میان کاربران شده می توان به پایداری بالا امکانات فراوان آن اشاره کرد.

بهترین مرورگرهای وب

با پشتیبانی این مرورگر از افزونه ها، شما قادر به شخصی سازی امکانات و افزودن قابلیت های بیشتر به برنامه خواهید بود. همچنین کروم لیست بزرگی از تنظیمات را در اختیارتان قرار می دهد و از این طریق دست شما را برای ایجاد تغییرات در بخش های مختلف کاملا باز می گذارد.

مرورگر کروم به راحتی با حساب کاربری گوگل ارتباط برقرار کرده و از این طریق داده ها را میان دستگاه های مختلف همگام می کند. از دیگر ویژگی های گوگل کروم می توان به امنیت بالا، امکانات وب ویژه توسعه دهندگان و سرعت بالا اشاره کرد.

موزیلا فایرفاکس

بدون شک فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای وب برای سیستم عامل ویندوز بوده که تا کنون شاهد سابقه درخشان آن بوده ایم. این مرورگر با دریافت آپدیت های مختلف، نسبت به نسخه های قبل تغییرات زیادی کرده و خودش را به جایگاه بالایی رسانده است.

فایرفاکس در ابتدا به انعطاف پذیری بالا و پشتیبانی از افزونه های مختلف شناخته شده بود، اما اکنون با پروژه فایرفاکس کوانتوم، از نظر سرعت هم بسیار مطرح شده است. در آپدیت های جدید این برنامه، میزان استفاده از رم بسیار کم شده و عملکرد خوبی در این زمینه دارد.

موزیلا فایرفاکس از نظر امنیت و حفظ اطلاعات کاربران هم بهبود فراوانی داشته و در حال حاضر در ابتدای لیست امن ترین مرورگرها حضور دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این برنامه می توان به قابلیت مرور وب واقعیت مجازی، بلاک تبلیغات و جلوگیری از ارسال داده های کاربر برای حفظ امنیت اشاره کرد.

اپرا

اپرا مرورگر پرقدرتی است که متاسفانه کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و تنها یک درصد از مارکت مرورگرها را به خودش اختصاص داده است. اپرا سرعت بالایی دارد و از رابط کاربری زیبایی بهره می برد.

بهترین مرورگرهای وب

یکی از نقاط قوت این مرورگر قابلیت کاهش دریافت داده بوده که برای کاربرانی که اتصال اینترنت ضعیف دارند بسیار کاربری خواهد بود. همچنین اپرا حین استفاده از وبسایت های حساس مانند درگاه پرداخت بانک ها، سطح امنیتی بالایی را برای کاربر فعال می کند. علاوه بر این ها، این برنامه از افزونه های کروم هم پشتیبانی می کند.

مرورگر اپرا به طور پیش فرض از ad-blocker بهره می برد که البته توسط کاربر قابل غیرفعال سازی خواهد بود. قابلیت ذخیره انرژی هم در این برنامه یافت می شود که برای مصرف کم‌تر باتری در لپ تاپ مفید است.

مایکروسافت اج

یکی دیگر از بهترین مرورگرهای وب مخصوصا برای ویندوز 10، مایکروسافت اج است. با وجود اینکه بسیاری از کاربران به برنامه Edge حتی فرصت امتحان نمی دهند، اما بد نیست بدانید این مرورگر با توجه به هماهنگی بالا با ویندوز 10، تجربه بسیار خوبی از وب گردی را در این سیستم عامل در اختیارتان قرار خواهد داد.

بهترین مرورگرهای وب

ظاهر مایکروسافت اج بسیار کاربر پسند بوده و همین هم کار با برنامه را بسیار آسان کرده است. این مرورگر از سرعت بالایی بهره می برد و در بنچمارک های مختلف از نظر عملکرد بسیار خوب ظاهر شده است.

از ویژگی های مثبت این مرورگر می توان به پشتیبانی آن از کورتانا، حالت reading mode و امنیت مناسب اشاره کرد.

Vivaldi

اگر به دنبال یک مرورگر با قابلیت های شخصی سازی فراوان هستید، Vivaldi می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. تنها سه سال از معرفی Vivaldi می گذرد و اکنون به یکی از بهترین مرورگرهای وب برای ویندوز تبدیل شده است.

بهترین مرورگرهای وب

مرورگر Vivaldi رابط کاربری جذابی دارد و به کاربر اجازه ایجاد تغییرات ظاهری در بخش های مختلف را می دهد. همچنین در این برنامه مانند اپرا از افزونه های گوگل کروم پشتیبانی می شود و شما می توانید به راحتی موارد دلخواه را در آن نصب کنید.

قابلیت تقسیم صفحه، نوت برداری و پشتیبانی از دستورات حرکتی با ماوس از دیگر ویژگی های مثبت این مرورگر به حساب می آید.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه