آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

با سریال Breaking Bad بیشتر آشنا شوید!

  • -
با سریال Breaking Bad بیشتر آشنا شوید!

احتمالا اگر فرد فیلم دوستی هستید و یا دوستان و اطرافیان شما زیاد به تماشای سریال‌ها و فیلم های مختلف می‌نشینند؛ باید تا به حال اسم سریال (breaking bad) را شنیده باشید.اگر هم این اسم تا به حال به گوشتان نخورده است ما در این مقاله سعی داریم آن را به شما معرفی کنیم. تا آخر این بررسی جذاب با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

درباره سریال

《 بریکینگ بد》 مجموعه تلوزیونی در ژانر درام و جنایی در ۵ فصل و ۶۲ قسمت ساخته و پخش شده است. پروژه ساخت این سریال در شبکه AMC امریکا از سال ۲۰۰۸ کلید خورد و فیلمبرداری و ساخت آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت. این سریال داستان مردی میانسال و معلم شیمی  به نام 《والتر وایت》را روایت میکند که در آستانه ۵۰ سالگی قرار دارد. در این بین او متوجه می‌شود که درگیر سرطان ریه است و همین موضوع باعث تغییر روند زندگی او می‌شود.《بریکینگ بد》خیلی زود به یکی از تحسین برانگیزترین سریال های جهان تبدیل شد که در سایت معتبری مانند IMDB توانست امتیاز 9.6/10 را کسب کند. این سریال به قدری موفق بود که نام او به عنوان《ارزشمند ترین سریال تاریخ》در کتاب گینس ثبت شد.
قسمت آخر این سریال با نزدیک به 10 میلیون بیننده تبدیل به پر بیننده ترین برنامه تاریخ تلوزیون کابلی آمریکا شد. برخی از منتقدان بر این باورند که قسمت ۱۴ از فصل پنج بهترین قسمت این سریال بوده و همچین این قسمت توانست امتیاز 10/10 را از سایت معتبر IMDB کسب کند.

جوایز و افتخارات

علاوه بر موفقیت های این سریال که در بالا اشاره کردیم؛این سریال توانست نامزد بیش از ۳۰۰ جایزه از جشنواره های مختلف شود و ۹۴ تا از آن ها را نیز برنده شود. از جمله اینان می‌توان به ۲ جایزه گلدن گلوب و ۷ جایزه جشنواره امی اشاره کرد.

عوامل سریال

کارگردانی و نویسندگی این سریال را آقای 《وینس گلیگان》بر عهده داشت.
که کار تولید این سریال را در شهر آلبوکرکی(ایالت نیومکزیکو در آمریکا) انجام شد.وی همچنین ایده سریال را به شبکه های معتبر آمریکایی ارائه داد ولی جوابی نگرفت.
سرانجام شبکه AMC این ایده را پذیرفت و به 《گلیگان》اعتماد کرد.
نقش اول این سریال 《والتر وایت》بر عهده 《bryan cranston》 بود و همچین نقش《جسی پینکمن》 بر عهده 《Aaron paul》داشت.
این دو با بازی خارق العاده شان توانستند زوج خوبی در سریال باشند و همچین جوایز بسیاری را از آن خود کنند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه