آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

برای خرید آیفون 12 در کشورهای مختلف چند روز باید کار کرد؟

  • -
برای خرید آیفون 12 در کشورهای مختلف چند روز باید کار کرد؟

چندی پیش، پرفروش‌ترین موبایل‌های سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. در این بین طبق معمول برند اپل در صدر این جدول دیده می‌شد. این‌ که هر سال آیفون‌ها پرچمدار پرفروش‌ترین موبایل‌ها می‌شوند، نشان از محبوبیت آن در جهان دارد. بخش عمده‌ای از مردم ایران هم به آیفون‌ها علاقه دارند و اگر به زبان هم بگویند خوشمان نمی‌آید، پایش که بیفتد آیفون را انتخاب می‌کنند.
نوسانات دلار و ارزها همچنین رکود اقتصاد ایران، از طرفی قیمت‌هایی که گمرک تعیین می‌کند، قیمت این آیفون‌ها را نجومی کرده است و دست جوانان را کوتاه! همین عشق و علاقه به آیفون باعث شده مردم حتی شده چندین ماه متوالی کار کنند و پول‌های خود را برای خرید این موبایل‌ها ذخیره کنند! اما در کشورهای مختلف چقدر باید کار کرد تا توانست آیفون خرید؟ بیایید با یکدیگر کشورهای مختلف را بررسی کنیم! با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

این مطلب از منبع استاتیستا و بر اساس قیمت آیفون ۱۲(۱۰۰۰ دلار) و حداقل میانگین حقوق کشورها (اگر تمام حقوق برای خرید پس انداز شود) گرداوری شده است. یعنی اگر کسی میانگین درامدش بالاتر از میانگین درامد کشور باشد می‌تواند زودتر از این آمارها صاحب آیفون 12 شود.

ایفون 12

۱- سوئیس - ۵ روز!

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی اگر شما در سوئیس کل حقوق ۵ روزتان را ذخیره کنید، می‌توانید صاحب پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۲ شوید! البته اگر تمام حقوق این ۵ روز را ذخیره کنید!


۲- آمریکا، استرالیا - ۸ روز

در آمریکا و استرالیا هم با ذخیره کردن کل حقوق ۸ روز می‌توانید یک آیفون ۱۲ بخرید. البته باید شرایط زندگی در اسن کشورها را هم مدنظر قرار داد. ممکن است کسی نتواند حقوق ۸ روز خود را کاملا پس انداز کند!

 

شاید برایتان جالب باشد:
هر دقیقه تماشای ویدئو در یوتوب چقدر حجم مصرف می‌کند؟
ایرانیان در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند؟
9 روش کسب‌درامد آنلاین با حقوق خوب
تلگرام بدون فیلتر!
بازی آنلاین کیودی دزدی جدید از کاربران!


۳- امارات، سنگاپور، ژاپن، کانادا - ۱۰ روز

در این چهار کشور هم با حداقل میانگین درامد، حدودا در ۱۰ روز می‌توانید صاحب آیفون ۱۲ شوید.


۴- فرانسه، آلمان، انگلیس - ۱۲ روز

حداقل میانگین حقوق در این سه کشور هم امکان خرید آیفون ۱۲ را در ۱۲ روز به مردم خود می‌دهد.


۵- چین، مالزی - ۳۰ روز

در چین و مالزی، شما باید حقوق یک ماه خود را تمام و کمال برای خرید این موبایل کنار بگذارید. البته این غیر معقول بنظر می‌رسد و احتمالا کاربران حقوق خود را یک سوم یا یک چهارم می‌کنند و این موبایل را در ۳ الی ۴ ماه می‌خرند.


۶- روسیه - ۵۰ روز

در روسیه هرکس حداقل میانگین حقوق در این کشور را دارد، با یک و ماه ۲۰ روز کار کردن می‌تواند جدیدترین محصول اپل را خریداری کند. این مورد کاملا غیر معقول است کسی حقوق یک ماه و بیست روزش را کاملا برای خرید موبایل ذخیره کند! اگر بخواهیم معقولش را حساب کنیم، می‌شوو گفت در عرض ۳ الی ۵ ماه می‌توان در این کشور آیفون ۱۲ خرید.

7- مکزیک - 60 روز

حداقل حقوق مردم در کشور مکزیک، امکان خرید این موبایل را در 60 روز به مردم خود می‌دهد. بنظر شما کسی پیدا می‌شود تمام حقوق 2 ماه خود را برای خرید موبایل پس‌انداز کنند؟ من که اینطور فکر نمی‌کنم!

8- مصر - 150 روز

در مصر شما باید حقوق نصف سال خود را تمام و کمال برای خرید این موبایل ذخیره کنید. اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، این آمارها برای حداقل حقوق مردم است. یعنی اگر کسی بالاتر از میانگین درامد داشته باشد قطعا زودتر از این آمارها می‌تواند صاحب آیفون شود! اگر هم که حقوقش پایین‌تر از حداقل میانگین باشد که وضعش معلوم است!

9- ایران - 500 روز!

در کشور ایران که به جرعت می‌توان گفت جوانان و نوجوانان ایرانی، عشق و علاقه خاصی به این موبایل‌ها دارند، با این وضعیت اقتصادی و رکود و نوسانات قیمت‌ها و دلار، شما می‌توانید با ذخیره کردن تمام پول 500 روزتان یک آیفون بخرید. باز هم اینجا یادآور می‌شویم، این آمار برای حداقل میانگین حقوق‌هاست. برای محاسبه تعداد روزی که می‌توانید این موبایل را بخرید، باید میانگین درامد خود را حساب کنید.

اشتراک گذاری با دوستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه