آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

تصاویر مفهومی گلکسی S22 پلاس طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

  • -
تصاویر مفهومی گلکسی S22 پلاس طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر مفهومی و ویدئویی غیر رسمی از گلکسی اس ۲۲ پلاس منتشر شده است که طراحی شبیه گلکسی اس ۲۱ پلاس دارد و تنها قسمت دوربین آن برجسته‌تر است.

با فرض اینکه سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۲ را در ماه ژانویه (دی و بهمن ۱۴۰۰) مانند سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کند، تقریبا چهار ماه با این رویداد فاصله داریم. مدتی است شایعه‌های مختلفی از سری گلکسی اس ۲۲ منتشر می‌شود؛ اما هنوز طراحی نهایی آن‌ها در دسترس قرار نگرفته است و هیچ‌کس به‌جز سامسونگ دقیقا نمی‌داند طراحی سری گلکسی اس ۲۲ به‌ چه صورت خواهد بود؛ اما در گزارشی از Sammobile، طراحی مفهومی پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت ارائه شده است.

جعبه‌ی احتمالی گلکسی اس ۲۲ پلاس

ویدئوی غیر رسمی به همراه تصاویر سه‌بعدی، طراحی احتمالی گلکسی اس ۲۲ پلاس را نشان می‌دهد. به‌ نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۲ پلاس ظاهری شبیه گلکسی اس ۲۱ پلاس دارد و تنها قسمت دوربین آن برجسته‌تر است. این تصاویر مفهومی توسط Technizo Concept و با همکاری LetsGoDigital ایجاد شده است.

در این تصاویر نبود فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش (UDC) به چشم می‌خورد. این فناوری برای اولین بار در گلکسی زد فولد ۳ استفاده شده و طبق شایعات، سامسونگ فناوری UDC را به دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ یا تاشو اختصاص داده است.

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۲۲ پلاس به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید، دوربین ۱۰ مگاپیکسل تله‌فوتو و قابلت شارژ سریع ۴۵ وات مجهز خواهد شد.

تصاویر مفهومی از گلکسی اس ۲۲ پلاس با رنگ‌های مختلف

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه