آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

تلگرام به‌زودی سرویس اشتراک‌محور خود را با هدف حذف تبلیغات راه‌اندازی خواهد کرد

  • -
تلگرام به‌زودی سرویس اشتراک‌محور خود را با هدف حذف تبلیغات راه‌اندازی خواهد کرد

تلگرام یکی از سرویس‌هایی است که به‌دلیل قطعی پلتفرم‌های فیس‌بوک و واتس‌آپ به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست یافت؛ اما اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که چه تعداد از کاربران کماکان به این سرویس وفادار مانده و چه تعدادی بار دیگر به‌سوی علاقه‌مندی سابق خود بازخواهند گشت.

طی هفته‌های اخیر ویژگی‌های جدید و متعددی به پیام‌رسان تلگرام اضافه شده است و بی‌تردید به‌زودی شاهد رونمایی از امکانات جدید بیش‌تری نیز خواهیم بود. بر اساس گزارش وبسایت MSPoweruser، پاول دروف؛ مدیرعامل تلگرام اخیرا در رابطه با تبلیغات نمایش داده شده در کانال‌هایی با بیش از 1000 کاربر، چندین اطلاعیه مختلف را منتشر کرد.

چنان‌چه شما یک یا چند مورد از این کانال‌ها را فالو کرده و در حال مشاهده تبلیغات هستید؛ در این‌صورت یقینا خوشحال خواهید شد که بدانید تلگرام در صدد راه‌اندازی یک سرویس اشتراک‌محور با هدف غیرفعال نمودن این تبلیغات است. البته کاربران در صورت عدم تمایل به پرداخت چنین هزینه‌ای کماکان می‌توانند تبلیغات مذکور را مشاهده نمایند؛ اما به هرحال چنین گزینه‌ای به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در همین راستا مدیرعامل تلگرام با انتشار بیانیه‌ای گفت: “ما کار روی توسعه این قابلیت جدید را از پیش‌تر آغاز کرده و مشتاقانه منتظر راه‌اندازی آن در ماه جاری هستیم. این سرویس می‌تواند در قالب یک اشتراک ارزان‌قیمت در اختیار کاربران قرار گرفته و به آن‌ها امکان می‌دهد تا ضمن حمایت مالی مستقیم از فرآیند توسعه تلگرام هرگز تبلیغات رسمی داخل کانال‌ها را نیز مشاهده نکنند.”

 

بعلاوه مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که مالکان کانال‌های بزرگ قادر خواهند بود تا تبلیغات رسمی در کانال‌های خود را برای کلیه کاربران غیرفعال نمایند. در حال حاضر کمپانی سرگرم ارزیابی شرایط اقتصادی برای تحقق این امر است. شیوه کارکرد این مشخصه هنوز روشن نیست؛ اما تلگرام اعلام کرده که تبلیغ‌کنندگان به‌زودی می‌توانند یک تبلیغ نامرئی را در کانال مورد نظر خود قرار داده و با فرض پرداخت هزینه لازم توسط کاربر برای عدم نمایش تبلیغ، هیچ‌گونه محتوای تبلیغاتی در کانال قابل مشاهده نخواهد بود.

از آنجا که تلگرام کماکان سرگرم توسعه این ویژگی برای عرضه آن به کاربران است؛ لذا هزینه خریداری اشتراک هنوز اعلام نشده است. با آماده شدن این سرویس برای پیاده‌سازی یقینا جزئیات بیش‌تری در رابطه با هزینه آن منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه