آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

جان پراسر: سری گلکسی S22 سامسونگ اندکی با تأخیر عرضه خواهد شد

  • -
جان پراسر: سری گلکسی S22 سامسونگ اندکی با تأخیر عرضه خواهد شد

طبق گزارش منتشر شده، سامسونگ قصد دارد به‌دلیل مشکل زنجیره تأمین، تاریخ پیش‌سفارش و عرضه‌ی عمومی سری گلکسی اس ۲۲ را کمی به تعویق بیندازد.

پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ اولین محصول بزرگ این شرکت در سال ۲۰۲۲ خواهند بود و طرفداران بسیاری درانتظار آن هستند. بااین‌حال، غول کره‌ای برای افرادی که منتظر خرید در روز اول عرضه هستند، خبرهای بدی دارد. به‌نقل از mspoweruser و به‌گفته‌ی افشاگر معروف، جان پراسر، عرضه‌ی عمومی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) به ۲۵ فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۰) موکول شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس ۲۲ را در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) معرفی و پیش‌سفارش آن‌ها را از تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز کند. این درحالی است که قرار بود سامسونگ در روز رونمایی رسمی سری اس ۲۲، پیش‌سفارش گوشی‌ها را نیز شروع کند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که برنامه‌ی شرکت تغییر کرده و به‌دلیل مشکل زنجیره تأمین تصمیم گرفته است تاریخ پیش‌سفارش و عرضه‌ی عمومی را کمی به تعویق بیندازد.

مشکل زنجیره تأمین یکی از دلایلی بود که سامسونگ معرفی گلکسی S21 FE را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. این گوشی قرار بود در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) رونمایی شود؛ اما همه‌‌چیز آن‌طور که سامسونگ می‌خواست پیش نرفت. گفته می‌شود S21 FE در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ۱۴۰۰) رسما معرفی خواهد شد.

براساس شایعات، گلکسی اس ۲۲ بسته به منطقه، برپایه‌ی تراشه اگزینوس ۲۰۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک در دسترس قرار خواهد گرفت. این گوشی دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بلندگوهای استریو، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب خواهد بود. گلکسی اس ۲۲ اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ناگفته نماند مدل‌های غیر اولترا، یعنی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس احتمالا از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه