آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

جزئیات حافظه ذخیره‌سازی و رنگ‌بندی احتمالی گوشی‌های سری گلکسی اس 22 مشخص شد

  • -
جزئیات حافظه ذخیره‌سازی و رنگ‌بندی احتمالی گوشی‌های سری گلکسی اس 22 مشخص شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ را در چهار رنگ روانه‌ی بازار کند. علاوه‌براین برخی جزئیات درمورد حافظه‌ی ذخیره‌سازی این سری از پرچم‌داران این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

سامسونگ خود را برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری گلکسی اس آماده می‌کند. این سری از گوشی‌های غول فناوری کره‌ای احتمالا در فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی رسما رونمایی خواهد شد. بدین ترتیب می‌توان گفت پرچم‌داران بعدی سری گلکسی اس حدود یک ماه بعد از معرفی گلکسی S21 FE رونمایی خواهند شد.

به گزارش گیزموچاینا، تقریبا همه‌ی قابلیت‌های گوشی‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ در خبرها و شایعات مختلف مشخص شده است. اکنون جزئیات بیشتری درمورد حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رنگ‌بندی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در دسترس قرار گرفته است.

براساس اطلاعات جدیدی که یکی از لودهندگان خبرهای فناوری به‌نام اسنوپی در توئیتر منتشر کرده است، گلکسی اس ۲۲ از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. مدل استاندارد این محصول به هشت گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

علاوه‌براین، گفته شده که این گوشی هوشمند در چهار رنگ طلائی-صورتی، سبز، مشکی و سفید در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. سامسونگ ظاهرا قصد دارد گلکسی اس ۲۲ پلاس را نیز با حافظه‌ی ذخیره‌سازی شبیه به مدل استاندارد و در چهار رنگ اشاره شده روانه‌ی بازار کند.

از طرف دیگر، گلکسی اس ۲۲ الترا در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل اول با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت و مدل دوم با حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت. این مدل از پرچم‌دار بعدی سامسونگ در رنگ قرمز تیره، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. البته در برخی از گزارش‌ها اعلام شده است که این مدل در رنگ سبز نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

از آنجا که اپل اکنون آیفون ۱۳ را با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی نیز روانه‌ی بازار کرده است، در برخی از شایعات اشاره شده که سامسونگ نیز قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت نیز تولید کند، اما به‌نظر می‌رسد که این شایعه واقعیت ندارد. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم سامسونگ اولین‌بار گوشی‌ پرچم‌دار سری گلکسی اس ۱۰ را در مدل یک ترابایتی روانه‌ی بازار کرد، اما پس از معرفی محصول یاد شده، گوشی‌های بعدی این شرکت در مدل یک ترابایتی عرضه نشد.

مثل همیشه انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ خود را در دو مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه‌ی بازار کند. معمولا نسخه‌ی اسنپدراگون در بازار ایالات متحده به‌فروش می‌رسد و نسخه‌ی اگزینوس نیز در بازار اروپا عرضه می‌شود.

شایعات مرتبط حاکی از آن است که گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ احتمالا با قیمتی در حدود مدل‌های سری گلکسی اس ۲۱ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت قیمت این محصولات از ۷۹۹ دلار شروع شود. البته برای کسب اطمینان از واقعی بودن این اطلاعات باید کمی بیشتر صبر کنیم تا گزارش‌های تکمیلی در این رابطه منتشر شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه