آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

در صورت نپذیرفتن سیاست حریم خصوصی جدید واتساپ، دسترسی کاربران محدود خواهد شد

  • -
در صورت نپذیرفتن سیاست حریم خصوصی جدید واتساپ، دسترسی کاربران محدود خواهد شد

واتساپ توضیح داده است که اگر کاربران این اپلیکیشن پیام‌رسان شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی را تأیید نکنند، چه اتفاقی برای حساب کاربری‌شان رخ خواهد داد.

مدتی می‌شود که واتساپ در حال تشویق کاربران به سمت تأیید شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی جدید این اپلیکیشن است؛ تشویقی که به نظر می‌رسد به‌زودی تبدیل به مجبور ساختن کاربران خواهد شد. اخیراً پستی در وب‌سایت رسمی واتساپ منتشر شده است که حاوی اطلاعات مهمی در مورد آیندهٔ سیاست جدید حریم خصوصی و عواقب تأیید نشدن آن توسط کاربران می‌شود.

به گزارش GSMArena، اگر کاربران شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید نکنند، یکی از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، مشاهدهٔ پیاپی اعلانی جهت یادآوری این موضوع خواهد بود. پس از اتمام مهلت تأیید سیاست جدید حریم خصوصی واتساپ، اپلیکیشن به حالت محدودشده تغییر خواهد کرد و کاربر به بیشتر ویژگی‌های واتساپ دیگر دسترسی نخواهد داشت؛ مگر اینکه شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید کند.

در حالت محدودشده، کاربران دیگر به فهرست گفت‌وگوهای صورت‌گرفته دسترسی نخواهند داشت. اگر کاربر پیامی دریافت کند، از طریق بخش اعلان می‌تواند آن را بخواند و سپس پاسخ بدهد. کاربران همچنان قادر به دریافت پیام صوتی و تصویری خواهند بود؛ اما مشخص نیست آیا می‌توانند چنین پیام‌هایی را برای شخص دیگری ارسال کنند یا خیر.

دریافت پیام‌های صوتی و تصویری نیز پس از چند هفته از دسترس کاربرانی که شرایط و قوانین جدید سیاست حریم خصوصی واتساپ را تأیید نکرده باشند، خارج خواهد شد. واتساپ زمان دقیقی برای شروع محدودسازی اپلیکیشن مشخص نکرده است؛ اما گفته شده بود که کاربران تا ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت)  برای تأیید قوانین جدید فرصت دارند.

واتساپ ممکن است در زمان شروع محدودیت‌ها تغییری ایجاد کند. با این حساب باید منتظر انتشار اخبار بیشتر بود و نمی‌توان به گزارش مرتبط با تاریخ ذکرشده بسنده کرد. واتساپ در بیانیه‌ی رسمی خود گفته است که اعمال محدودیت‌ها به‌معنی حذف حساب‌های کاربری نیست؛ اما تأیید نکردن قوانین و شرایط جدید سیاست حریم خصوصی به‌ معنی از کار افتادن بسیاری از امکانات واتساپ و درواقع غیر قابل استفاده شدن آن خواهد بود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه