آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

رفع ریپورت اینستاگرام + راه‌حل‌های قطعی!

  • -
رفع ریپورت اینستاگرام + راه‌حل‌های قطعی!

اگر در اینستاگرام ریوپرت شده‌اید؛ نگران نباشید! ما در این‌ آموزش راه حل‌های قطعی به شما پیشنهاد می‌کنیم که با کمک آن‌ها می‌توانید به راحتی از ریپورت اینستاگرام خارج شوید.

بدون شک، می‌توان اینستاگرام را یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان دانست که در هر روز میلیون‌ها کاربر عضو و در این شبکه فعالیت می‌کنند. این شبکه عکس و ویدئو محور با قابلیت‌های جذابی که ارائه داده؛ توانسته مخاطبان بسیاری را جذب و معتاد خود کند. به طوری که بسیاری از افراد کار حرفه‌ای خود را در این شبکه شروع کردند و تا حد قابل توجهی توانسته‌اند شهرت زیادی بین مردم پیدا کنند. در کنار همه مزایا و قابلیت‌های اینستاگرام، این اپلیکیشن نیز مانند همه شبکه‌های اجتماعی دیگر از قوانینی پیروی کرده و کاربرانش را موظف به عمل به این قوانین می‌کند. یکی از رایج‌ترین مشکلات کاربران اینستاگرام، بحث ریپورت شدن است که با قاطعیت می‌توان گفت اکثر کاربران با آن مواجه شده اند. اما ریپورت شدن چیست؟ چرا ریپورت و بلاک می‌شویم؟ از کجا بفهمیم ریپورت شده‌ایم؟ چگونه ریپورت می‌شویم و چگونه می‌توانیم دیگران را ریپورت کنیم؟ راه‌های خارج شدن از ریپورت چیست؟ و چگونه می‌توان از ریپورت شدن دوباره جلوگیری کرد؟ با آی‌تی‌کلوپ همراه باشید.

ریپورت شدن چیست؟

همانطور که گفته شد؛ اینستاگرام قوانینی دارد و همه کاربران و مخاطبان را موظف به عمل به این قوانین می‌کند. اما اگر کاربری از این قوانین تخطی کرد؛ اینستاگرام او را برای مدتی ریپورت یا بلاک می‌کند. یعنی کاربر را برای انجام بعضی کارها مانند لایک، فالو، کامنت و... محدود می‌کند. اگر قوانین اینستاگرام را به‌صورت مداوم نقض کنید؛ احتمال حذف اکانت شما بسیار زیاد خواهد بود. می‌توانید قوانین اینستاگرام را از قسمت TERMS در وبسایت اینستاگرام مطالعه کنید.

از کجا بفهمیم ریپورت یا بلاک شده‌ایم؟

در واقع اگر شما بلاک یا ریپورت شده باشید؛ اینستاگرام هیچ اطلاعی به شما نخواهد داد. اگر نتوانستید لایک و فالو کنید یا نتوانستید کامنت بگذارید یا حتی اگر تگهایی که زیر پستهایتان قرار می‌دهید کار نکردند؛ بدان معنی است که شما بلاک شده‌اید.

چرا ریپورت و بلاک می‌شویم؟!

لایک، فالو و کامنت بیش از حد و مداوم در طول چند ساعت را می‌توان بیشترین دلیل ریپورت شدن کاربران دانست. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که به‌صورت مختصر آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

- انتشار پستهای تروریستی و نژاد پرستانه.

- انتشار پستهای غیراخلاقی و اسپم.

- کامنتهای عجیب و غیراخلاقی.

- جعل شخصیتهای دیگران( با تصاویر افراد دیگر وانمود کنیم که آنها متعلق به ما هستند).

- استفاده از تبلیغات بی‌مورد و هرز.
- منتشر کردن محتواهای ناشر بدون اطلاع و اجازه وی(کپیرایت).

- انتشار کامنت با موضوعاتی نظیر خودکشی، آزار و اذیت دیگران، مواد مخدر و....

- ایجاد مزاحمت در دایرکت.

- استفاده از فیلترشکن و آی‌پی‌های مختلف.

چگونه از بلاک و ریپورت خارج شویم؟

ایمیل و شماره موبایل خود را تغییر دهید!

یکی از راه‌هایی که در بسیاری از موارد جواب داده و باعث خروج کاربران از ریپورت شده است، تغییر ایمیل و شماره موبایل است. با این کار شما به اینستا ثابت می‌کنید که شخص حقیقی هستید نه یک ربات! برای این‌کار ابتدا صفحه اکانت اینستاگرام خود را باز کنید. برروی گزینه Edit profile کلیک کرده و گزینه Private information را انتخاب کنید. حالا نوبت وارد کردن ایمیل و شماره موبایل جدیدتان است. بعد از وارد کردن اطلاعات، اینستاگرام پیام یا یک ایمیل حاوی لینک تایید برای شما ارسال خواهد کرد.

اکانت‌های توییتر و فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید.

یکی از راه‌هایی که به اینستاگرام ثابت می‌کند که شما شخص حقیقی هستید؛ اتصال اکانت توییتر و فیسبوک به اینستاگرام است. برای متصل کردن اکانت،

  • به صفحه اکانت خود بروید.
  • از سه نقطه بالا، برروی Setting یا همان تنیمات کلیک کنید.
  • حالا از بین گزینه‌های موجود روی گزینه Linked Account کلیک کرده و اکانت‌های اینستاگرام و توییتر خود را به اینستاگرام متصل کنید.

نکته قابل توجه این است که حتما سعی کنید اکانتی را به پیج خود متصل کنید که آیدی هر دو اکانت شبیه به یکدیگر باشند.

اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید.

در بعضی موارد دیده شده کسانی که اطلاعات پروفایل‌شان تکمیل نیست؛ خیلی زود ریپورت شده‌اند و برای رفع ریپورت با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند و حتی مدت زمان زیادی را برای رفع ریپورت خودکار تحمل کرده‌اند! پس حتما اطلاعات پروفایل‌تان را اعم از نام، بیوی کامل، وارد کردن شماره موبایل و ایمیل و... تکمیل کنید. برای این‌کار کافی‌ست از صفحه اکانت خود برروی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

و اما روش قطعی!!!

این روش برای بسیاری از کاربران جواب داده و آن‌ها را کمک کرده است. اگر اطلاعات شما کامل است یعنی یک بیوی کامل دارید باید همه آن اطلاعات را حذف کنید!
ابتدا به قسمت Edit Profile بروید. سپس نام، بیو، عکس پروفایل، لینک‌هایی که در بیو منتشر کرده‌اید همچنین اکانت‌هایی را که به پیج متصل کرده‌اید را حذف کنید. حالا از اکانت خود Log Out کرده و دسترسی خود را به اینترنت کاملا قطع کنید. موبایل را ریستارت کرده و دوباره Log In کنید. خواهید دید که حساب شما کاملا رفع ریپورت شده است!!!
این روش کاملا قطعی بوده و حدود 2 دقیقه زمان می‌برد!!!

با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

اگر هیچ یک از راهکارهای بالا باعث رفع ریپورت شما نشد؛ می‌توانید به پشتیبانی اینستاگرام پیام ارسال کنید و مشکل خود را به آنها بگویید و تاکید کنید که آنها اشتباه کرده‌اند. برای تماس با پشتیانی ابتدا:

  • وارد پروفایل اکانت خود شوید.
  • برروی Setting کلیک کنید.
  • از گزینه Report Problem مشکل خود را با پشتیبانی در میان بگذارید.
صبر کنید!

اگر هیچ‌یک از روش‌های بالا نتوانست به شما در رفع ریپورت کمک کند؛ تنها راه صبر کردن است. تمام فعالیت‌های خود را اعم از انتشار پست، استوری، کامنت، فالو و لایک را متوقف کنید و اجازه بدهید مدت زمان ریپورت شما تمام شود. نمی‌توان زمان معینی را مشخص کرد که چه زمانی ممکن است رفع ریپورت شوید. توجه داشته باشید اگر تعداد بالایی فالوور دارید یا به‌صورت تخصصی تولید محتوا می‌کنید؛ به سرعت رفع ریپورت می‌شوید. بعد از رفع ر یپورت حتما اطلاعات خود را کامل کنید.

چگونه از ریپورت دوباره جلوگیری کنیم؟

همانطور که پیشتر گفتیم، تخطی از قوانین اینستاگرام موجب ریپورت شدن می‌شود. پس سعی کنید همیشه به این قوانین پایبند باشید. کمتر و با فاصله لایک و فالو کنید و کامنت بگذارید. به پست‌هایی که منتشر می‌کنید توجه کنید که هیچیک از آنها با قوانین اینستاگرام مغایرت نداشته باشد.

اشتراک گذاری با دوستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه