آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

رندر جدید گلکسی S23 اولترا، پرچمدار سامسونگ را در رنگ‌ بژ به تصویر می‌کشد

  • -
رندر جدید گلکسی S23 اولترا، پرچمدار سامسونگ را در رنگ‌ بژ به تصویر می‌کشد
یک افشاگر خوش‌سابقه تصویری از نمای پشتی گلکسی S23 اولترا را در رنگ‌ بژ فاش کرده است. پرچمدار سامسونگ ۱۲ بهمن رونمایی می‌شود.

افشای مشخصات و رندرهای گوشی‌های سامسونگ پیش از رونمایی رسمی، اتفاقی معمول است. در حالی که فاصله‌ی زیادی تا معرفی گلکسی اس ۲۳ اولترا نداریم، از همین حالا تقریبا همه‌چیز را درباره‌ی این گوشی پرچمدار می‌دانیم.

روز گذشته رندرهای گلکسی اس ۲۳ اولترا، جدیدترین گوشی سامسونگ را در رنگ‌های مختلف به تصویر کشیدند. حساب کاربری Ice Universe در توییتر یک رندر دیگر منتشر کرده است که کیفیت بالاتری دارد.

در رندر جدید، گوشی Galaxy S23 Ultra را در رنگ‌ بژ می‌بینیم. این دستگاه از لحاظ طراحی ظاهری تغییر زیادی تجربه نمی‌کند، اما ظاهرا پنل پشتی تخت‌تری نسبت‌به گلکسی S22 اولترا دارد. همانطور که می‌شد انتظار داشت، سامسونگ پرچمدار جدیدش را با قلم لمسی S Pen عرضه می‌کند.

اگر شایعه‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را با نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 معرفی خواهد کرد. این پردازنده در واحد CPU و GPU سرعت کلاک بالاتری خواهد داشت. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی یکی از هیجان‌انگیزترین شایعات درباره‌ی گلکسی S23 اولترا است. برخی از افشاگران بهره‌مندی این گوشی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را تکذیب کرده‌اند.

سامسونگ جدیدترین گوشی‌های پرچمدارش را روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) رونمایی می‌کند. زومیت مراسم مورد انتظار گلکسی آنپکد را به‌صورت جامع پوشش خواهد داد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه