آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

رونمایی Razer از هدست وایرلس پلی استیشن 5 و استند شارژ دوال سنس

  • -
رونمایی Razer از هدست وایرلس پلی استیشن 5 و استند شارژ دوال سنس

شرکت Razer به‌تازگی از محصولات جدید خود برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ هدست Kaira و Kaira Pro و استند شارژ سریع مخصوص کنترلر دوال سنس.

شرکت Razer از هدست بی‌سیم (وایرلس) مخصوص برای پلی استیشن 5 و استند شارژ سریع برای کنترلر دوال سنس رونمایی کرد. این هدست در دو مدل عرضه می‌شود که مدل ارزان‌تر Kaira و مدل گران‌تر Kaira Pro نام دارد. کایرا پرو دارای نورپردازی RGB، باتری بادوام‌تر و درایورهای بهتر است. نوع معمولی هدست کایرا و استند شارژ در حال حاضر برای خرید موجود هستند. علاقه‌مندان به مدل کایرا پرو این هدست از تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند و انتظار داشته باشند که در تاریخ نامشخصی از ماه دسامبر (آذر-دی) به‌دست‌شان برسد.

هدست وایرلس Kaira شرکت Razer مخصوص پلی استیشن 5

هدست Kaira Pro از درایور Hypersense ریزر بهره می‌برد. ویژگی هایپرسنس این‌گونه عمل می‌کند که ابتدا موقعیت و وضعیت فیزیکی گیمر را در بازی ارزیابی می‌کند و متناسب با آن «لرزش‌هایی باورپذیر» در هدست ایجاد می‌کند که همین باعث می‌شود فرد از نظر صوتی بیشتر در بازی غرق شود. هایپرسنس سیگنال‌های صوتی را به‌صوت Real Time پردازش می‌کند و این یعنی برای استفاده از این ویژگی صوتی حتما لازم نیست بازی‌ها از آن پشتیبانی کنند.

درواقع هایپرسنس در همه‌ی بازی‌ها و حتی هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم هم کار می‌کند. علاوه‌براین، بدنه‌ی کایرا پرو حالتی فلزی دارد و بالشتک‌ گوشی‌های آن نیز از کیفیت بهتری نسبت به مدل ارزان‌قیمت‌تر برخوردار است. گفتنی است که ریزر هدست مشابه‌ای را در سپتامبر گذشته (شهریور-مهر) به بازار عرضه کرد که البته آن مدل باسیم بود.

هدست وایرلس Kaira Pro شرکت Razer مخصوص پلی استیشن 5

به‌گزارش زومجی، دارندگان Razer Kaira می‌توانند هدست خود را هم‌زمان به پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 یا پی سی و یک دستگاه دیگر متصل کنند و به‌راحتی بین دو دستگاه جابه‌جا شوند. ریزر کایرا ازطریق درگاه USB-C یا دانگل USB-A (با استفاده از اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی) به دستگاه‌های دیگر و ازطریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شود. Razer Kaira دارای برچست قیمتی ۹۹.۹۹ دلاری است، درحالی‌که Razer Kaira Pro با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

استند شارژ سریع Razer مخصوص کنترلر دوال سنس

سونی تاکنون دوال سنس‌هایی با رنگ‌های سفید، قرمز و مشکلی تولید کرده و جالب اینکه استند شارژ سریع Razer نیز در همین رنگ‌ها برای خرید موجود شده است. طبق گفته‌های ریزر، استند این شرکت می‌تواند کنترلر پلی استیشن 5 را در سه ساعت از صفر تا صد شارژ کند. همچنین قسمت نگه‌دارنده‌ی این استند با انحنای بیشتری طراحی شده است که باعث می‌شود دوال سنس به‌خوبی روی آن قرار بگیرد و به‌راحتی از روی آن نیفتد. استند جدید ریزر برق خود را ازطریق درگاه یو‌اس‌بی تأمین می‌کند و یک چراغ در جلوی خود دارد که کامل شدن شارژ کنترلر را نشان می‌دهد. استند شارژ سریع دوال سنس از شرکت ریزر ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه