آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

زیرنویس خودکار ویدئو، جدیدترین قابلیت توییتر

  • -
زیرنویس خودکار ویدئو، جدیدترین قابلیت توییتر

توییتر قابلیت زیرنویس خودکار ویدئو را به اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و نسخه‌ی تحت وب خود اضافه می‌کند.

توییتر در حال دریافت ویژگی بسیار مفیدی است که زیرنویس خودکار برای ویدئوها ارائه می‌دهد. این پلتفرم اخیراً سخت در حال کار روی ارائه ویژگی‌های مفید جدید به کاربران خود بوده و اکنون نیز نوبت به یکی از کابردی‌ترین آن‌ها رسیده است.

به گزارش فون‌آرنا، توییتر در توییتی اعلام کرد که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی آن اکنون از زیرنویس‌های ویدیویی خودکار پشتیبانی می‌کند و این ویژگی جدید در اندروید، iOS و وب در دسترس خواهد بود. در اندروید و iOS، زیرنویس‌ها به‌طور پیش‌فرض در ویدیوهای بی‌صدا در فید شما روشن می‌شوند. برای کاربران توییتر وب، زیرنویس‌ها با کلیک کردن روی دکمه جدید «CC» در پخش‌کننده ویدئو در دسترس خواهند بود؛ همین دکمه به شما این امکان را می‌دهد که قابلیت مذکور را غیرفعال کنید.

زیرنویس توییتر

ویژگی مذکور به بیش از ۳۰ زبان از جمله انگلیسی، چینی، هندی، اسپانیایی، ژاپنی و غیره در دسترس خواهند بود و به‌طور خودکار به زبان اصلی ویدیویی که آپلود شده ظاهر می‌شوند. البته در حال حاضر گزینه‌ای برای ترجمه آن‌ها وجود ندارد، اما امیدواریم توییتر به دنبال این گزینه نیز باشد. علاوه بر این، زیرنویس‌ خودکار تنها روی آپلودهای جدید کار می‌کنند، به این معنی که در ویدیوهای قبلاً آپلود شده در دسترس نخواهند بود. Twitter Spaces (رقیب کلاب هاوس) نیز قابلیت زیرنویس زنده را دریافت کرده است.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه