آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

سامسونگ احتمالاً حرف Z را از نام گوشی‌های تاشو خود حذف خواهد کرد

  • -
سامسونگ احتمالاً حرف Z را از نام گوشی‌های تاشو خود حذف خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد حرف Z را از نام گوشی‌های تاشو بعدی خود حذف کند و بدین‌ترتیب، نسل بعدی زد فلیپ و زد فولد احتمالاً با نام گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴ روانه‌ی بازار خواهند شد.

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به نام Snoopytech ادعا می‌کند که سامسونگ حرف Z را از برند سری تاشو خود حذف خواهد کرد و این تغییر با معرفی نسل بعدی این محصولات اعمال خواهد شد. او می‌گوید دلیل حذف Z این است که ارتش روسیه به‌طور‌برجسته از این حرف استفاده می‌کند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، ظاهراً حرف Z به‌ نماد جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شده است. این حرف روی بسیاری از خودروهای نظامی روسیه که در حمله به اوکراین شرکت داشتند، درج شده بود. معنای این نماد هنوز مشخص نیست؛ اما برخی ادعا می‌کنند به منطقه‌ای نظامی اشاره می‌کند. علاوه‌براین، برخی افراد ادعا می‌کنند این حرف به نام رئیس‌جمهور اوکراین، ولادمیر زلنسکی اشاره می‌کند. وزارت دفاع روسیه نیز نشان داده است که حرف Z مخفف Za Pobedu به‌معنی «پیروزی» است.

سامسونگ پیش‌از‌این حرف Z را در برخی کشورها ازجمله لیتوانی و لتونی و استونی از گوشی‌های تاشو خود حذف کرده بود. همان‌طور‌که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تاشو‌های این شرکت در نواحی اشاره‌شده اکنون با نام گلکسی فولد ۳ و گلکسی فلیپ ۳ شناخته می‌شوند.

گلکسی فلیپ ۳

جدیدترین مدل گوشی‌های تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴، در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) و در رویداد آنپکد معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها ازنظر نمایشگر و عمر باتری و عملکرد درمقایسه‌با نسل قبلی خود پیشرفت‌های درخورتوجهی کنند. طبق شایعات، این دو دستگاه به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهند شد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه