آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

سامسونگ توانایی‌های ساندبار HW-Q950A را به نمایش گذاشت

  • -
سامسونگ توانایی‌های ساندبار HW-Q950A را به نمایش گذاشت

به‌تازگی سامسونگ ویدئویی از ساندبار پرچم‌دار HW-Q950A به اشتراک گذاشته است که عملکرد و ویژگی‌های آن را توضیح می‌دهد.

به گزارش Sammobile، سامسونگ ساندبار پرچم‌دار HW-Q950A را برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده است که از طریق وب‌سایت شرکت برای خرید در ایالات متحده در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. با هدف معرفی این ساندبار، غول کره‌ای ویدئویی در یوتیوب منتشر کرده است که نحوه‌ی عملکرد و ویژگی‌های آن را برای تجربه‌ی صوتی لذت‌بخش در خانه توضیح می‌دهد.

ساندبار HW-Q950A سامسونگ دارای صدای 11.1.4 کاناله است و با ساب‌ووفر بی‌سیم و اسپیکر‌های بی‌سیم عقب همراه است. این محصول دارای هفت درایور (دو عدد در کنار، دو عدد در بالا و سه عدد در جلو) و اسپیکر‌های عقب هرکدام دارای دو درایو (یکی در جلو و یکی در بالا) است و برای ارائه‌ی تجربه‌ی لذت‌بخش و گوش‌نواز، با دالبی اتموس و DTS:X سازگاری دارد.

ساندبار ۲۰۲۱ سامسونگ مدل hw-q950a

ساندبار جدید سامسونگ از فناوری Q-Symphony پشتیبانی می‌کند که در صورت ترکیب با تلویزیون QLED سامسونگ، بلندگوهای داخلی تلویزیون به بلندگوهای کانال مرکزی تبدیل می‌شود و درنتیجه صدای بهتری ارائه می‌دهد. ساندبار HW-Q950A از فناوری +SpaceFit Sound بهره می‌برد که از میکروفون‌های موجود در ساندبار و تلویزیون QLED جفت‌شده برای بررسی فضا و اندازه‌ی اتاق استفاده می‌شود و بر این اساس صدا را تنظیم می‌کند.

فناوری spacefit-sound

Active Voice Amplifier ویژگی دیگری است که صدای اتاق را از جهتی دیگر پایش و حجم صدا را طوری تنظیم می‌کند تا همه‌چیز را به‌وضوح بشنوید؛ حتی وقتی جارو‌برقی در اطراف محیط سروصدا ایجاد می‌کند. ساندبار HW-Q950A به فناوری Tap Sound نیز مجهز شده است که از طریق NFC برای انتقال صدا از گوشی هوشمند به ساندبار استفاده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های ساندبار ۲۰۲۱ سامسونگ می‌توان به وای‌فای داخلی، بلوتوث، AirPlay 2 و دستیار صوتی الکسا اشاره کرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه