آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

سرانجام واکنش‌های ایموجی iMessage در پیام‌رسان اندرویدی گوگل به درستی نمایش داده می‌شود

  • -
سرانجام واکنش‌های ایموجی iMessage در پیام‌رسان اندرویدی گوگل به درستی نمایش داده می‌شود

Google Messages اندروید به‌روزرسانی دریافت می‌کند که باعث می‌شود این اپلیکیشن واکنش‌های ایموجی iMessage را به درستی نمایش دهد.

به‌روزرسانی Google Messages در اندروید به آن اجازه می‌دهد واکنش‌های ایموجی ارسال‌شده توسط اپ پیام‌رسان آیفون را به درستی نمایش دهد. این به‌روزرسانی مشکلی طولانی مدتی را برطرف می‌کند. این مشکل زمانی رخ می‌داد که کاربران سرویس iMessage اپل قصد داشتند با دوستان اندرویدی خود که از اپ Messages استفاده می‌کردند، چت کنند.

به گزارش ورج، تا قبل از به‌روزرسانی اخیر این اپلیکیشن، هنگامی که کاربران آیفون با استفاده از ایموجی به یکی از پیام‌های دوست اندرویدی خود واکنش نشان می‌داد، ایموجی مذکور در اپلیکیشن Messages به صورت پیام متنی جداگانه‌ای ظاهر می‌شد. این مسئله اغلب منجر به سردرگمی و درهم‌ریختگی صفحه چت می‌شد.

اما اکنون پس از اینکه اپ مورد نظر ارتقا یافته، مشاهده واکنش کاربران به پیام‌ها بسیار آسان‌تر شده است و دیگر خبری از شلوغی‌های غیرضروری نیست. اسکرین‌شات‌هایی توسط 9to5Google منتشر شده که نشان می‌دهد این قابلیت جدید چگونه کار می‌کند. در این تصاویر مشاهده می‌شود که واکنش‌ها در کنار هر پیام و متصل به آن‌ها به نمایش درمی‌آیند. با ضربه زدن روی واکنش ایموجی پنجره‌ای ظاهر می‌شود که در آن نوشته شده «Translated from iPhone».

اپلیکیشن پیام‌ر‌سان گوگل

جالب اینجا است که به نظر می‌رسد گاهی اوقات واکنش‌های ایموجی های ارسال شده از آیفون به صورت ایموجی‌های متفاوت در اندروید ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، ایموجی قلب، در اندروید به صورت چشم قلبی ظاهر می‌شود. کاربران آیفون همچنین می‌توانند واکنش ایموجی خود را تغییر دهند، زیرا این تغییرات به صورت یکپارچه در اپ اندروید نیز منعکس می‌شود.

به نظر می‌رسد این ویژگی هنوز به‌طور گسترده منتشر نشده است، حتی برای کاربرانی که آخرین نسخه بتای اپ‌ها گوگل را دارند. پس از اینکه این قابلیت به صورت عمومی منتشر شود، می‌تواند چت کردن کاربران آیفون و اندروید را آسان‌تر کند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه