آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

شایعه: شیائومی 11 لایت NE از پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۴ سال برخوردار خواهد بود

  • -
شایعه: شیائومی 11 لایت NE از پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۴ سال برخوردار خواهد بود

بر اساس گزارش‌ها، شیائومی 11 لایت NE مدل 5G از پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۴ سال برخوردار خواهد بود و ۳ آپدیت بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد.

یکی از محصولاتی که شیائومی به‌زودی وارد بازار جهانی خواهد کرد، شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G نام دارد که درواقع نسخه‌ای به‌‌روزشده از می ۱۱ لایت مدل 5G محسوب می‌شود. پس از اینکه می ۱۱ لایت مدل 5G به بازار عرضه شد، مشکلات پیش‌آمده به دلیل کمبود تراشه در دنیا سران شرکت چینی را مجبور کرد به دنبال عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از این محصول، البته با تراشه‌ی دیگر بروند.

شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G چندی پیش در کنار مدل‌های شیائومی ۱۱ تی معرفی شد؛ اما در آن زمان شرکت چینی به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از محصولات بعدی خود نپرداخت؛ اما GizmoChina خبر می‌دهد که شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G به مدت ۴ سال پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد داشت. طی این مدت، گوشی هوشمند شیائومی آپدیت‌های مختلفی دریافت خواهد کرد که علاوه بر پچ‌های امنیتی، شامل ۳ نسخه‌ی جدید از اندروید خواهد بود.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G از اولین محصولات شرکت چینی باشد که پیشوند Mi را استفاده نمی‌کند و درواقع با برند Xiaomi روانه‌ی بازار خواهد شد. گوشی هوشمند میان‌رده‌ی شرکت چینی در چهار رنگ‌ و دو مدل ظرفیت حافظه به ویترین فروشگاه‌ها راه خواهد یافت. شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G از چیپ NFC برخوردار خواهد بود تا کاربران بتوانند از خدماتی مانند گوگل پی برای تراکنش‌های مالی و پرداخت صورت‌حساب‌ با استفاده از گوشی هوشمند برخوردار شوند.

پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی هوشمندی میان‌رده به مدت ۴ سال اتفاق بسیار خوبی است که شیائومی برای علاقه‌مندان به محصولات خود رقم زده است و درواقع یکی از ویژگی‌های محصولات بالارده‌ای مانند سری شیائومی ۱۱ تی را در اختیار دارندگان شیائومی ۱۱ لایت NE مدل 5G قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه