آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

صرافی هوبی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس خود یک کاربر خوش شانس را به فضا می‌فرستد

  • -
صرافی هوبی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس خود یک کاربر خوش شانس را به فضا می‌فرستد

صرافی هوبی (Houbi) به مناسبت هشتمین سالگرد شروع فعالیت خود، یکی از کاربران خوش‌شناس خود را به فضا خواهد فرستاد.

هوبی گروپ (Huobi Group)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بلاک‌چین و توسعه‌دهنده‌ی سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، هشتمین سالگرد تولد خود را به‌روشی غیرعادی جشن خواهد گرفت.

به‌گزارش کوین تلگراف، این صرافی روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد مجموعه‌ای از رویدادها را به‌عنوان بخشی از جشن هشتمین سالگرد شروع فعالیتش برگزار کند. یکی از جالب‌ترین رویدادهای این صرافی، بلیط یک سفر فضایی است.

هوبی یک مسابقه برگزار خواهد کرد که برنده‌ی خوش‌شانس آن، تجربه‌ی سفر فضایی را به‌معنی واقعی به وی ارائه خواهد داد. همه‌ی کاربران هوبی گلوبال در سراسر جهان می‌توانند به‌طور رایگان در این مسابقه شرکت کنند، اما محدودیت‌های خاصی برای اینکار وجود دارد.

جف می، مدیر استراتژی جهانی هوبی گروپ در گفت‌وگو با کوین تلگراف گفت:

هنوز الزامات بهداشتی که برای رفتن به فضا باید رعایت شود وجود ندارد، اما این جزئیات در مرحله‌ی بعدی فاش خواهد شد.

این شرکت هنوز اعلام نکرده است که کدام آژانس فضایی، مقدمات لازم را برای این سفر فراهم خواهد کرد. علاوه‌براین فعلا نمی‌دانیم این سفر از طریق شرکت خصوصی بلو ارجین جف‌بیزوس یا اسپیس ایکس ایلان‌ماسک انجام خواهد شد یا خیر.

می در ادامه‌ی توضیحات خود گفت:

پیامی که ما سعی داریم با این مسابقه ارائه دهیم، این است که مفهوم فضا برای همه کاملا مشخص و روشن است و این نشان‌دهنده‌ی باز بود فضای ارزهای دیجیتال و پلتفرم هوبی است.

جشن‌های سالگرد هابی که شامل انجمن آنلاین سالانه‌ی این شرکت موسوم به Huobi Summit 2021: Blockchain and Beyond خواهد بود تا اواخر نوامبر ادامه دارد. این رویداد روز دوشنبه برگزار خواهد شد که شامل میزگردهایی با حضور کارشناسان صنعت و مقامات دولتی است.

از جمله سخنرانان این رویداد می‌توان به آلن گرینسپن، رئیس سابق فدرال ایالات متحده اشاره کرد. گرینسپن در این مراسم، تورم جهانی را مورد بحث قرار خواهد داد زیرا بسیاری از سرمایه‌گذاران با‌هدف بازدهی بالاتر، به ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

گرینسپن به‌عنوان یکی از حامیان اصلی بیت کوین شناخته می‌شود و این ارز دیجیتال را با پول اولیه‌‌ی ایالات متحده موسوم به «ارز قاره‌ای» مقایسه می‌کند. وی همچنین از ایده‌ی ارز دیجیتال بانک مرکزی در سال ۲۰۱۹ انتقاد کرد.

دو جون، یکی از بنیان‌گذاران گروه هوبی، خاطرنشان کرد که این صرافی برای معرفی محصولات نوآورانه و خدمات بومی‌سازی شده، به گسترش فعالیت‌های جهانی خود ادامه خواهد داد و این اقدام از بازارهای ترکیه و برزیل آغاز خواهد شد. هوبی برای گسترش فعالیت‌های جهانی خود قصد دارد تعداد کارکنان خود را تا پایان سال ۲۰۲۱ از ۲۳۰۰ به ۳۰۰۰ نفر افزایش دهد.

پس از اینکه دولت چین در اواخر سپتامبر یک ممنوعیت بزرگ دیگر در ارزهای دیجیتال اعمال کرد، شرکت هوبی مجور شد این کشور را ترک کند. مشاغل مرتبط با هوبی از اواسط اکتبر فعالیت خود را در خارج از چین ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه