آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

قابلیت Super Follows توییتر برای کاربران اندروید عرضه شد

  • -
قابلیت Super Follows توییتر برای کاربران اندروید عرضه شد

اضافه‌شدن قابلیت Super Follows توییتر از تغییرات اساسی این پلتفرم با هدف رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی است که حالا دردسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفته است.

توییتر تقریبا یک سال پیش و در بهمن ۱۳۹۹، سرویسی اشتراکی با نام Super Follows معرفی کرد که برای کاربران توییتر امکان کسب درآمد از فالورهای خود را فراهم می‌کرد. کاربران به‌کمک این سرویس می‌توانند در ازای نمایش محتوایی بیشتر به فالور‌های خود، از آن‌ها ماهانه هزینه‌ای دلخواهشان را دریافت کنند. این سرویس از دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) با اشتراک‌های ماهانه‌ی ۳ و و ۱۰ دلار در‌دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است.

به‌گزارش digitaltrends، تقریبا ۹۷ درصد درآمد به‌دست‌آمده از این طریق در‌اختیار خود کاربران قرار می‌گیرد؛ اما اگر کاربری ماهانه بیش از ۵۰ هزار دلار از این سرویس درآمد کسب کند، این رقم به ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. قابلیت Super Follows ابتدا در بهمن ۱۳۹۹ معرفی و چند ماه بعد در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) در ایالات متحده و کانادا برای کاربران iOS منتشر شد. توییتر یک ماه پس‌از‌آن، اعلام کرد که Super Follows برای همه‌ی کاربران iOS در سراسر جهان دردسترس قرار دارد و حالا این قابلیت به کاربران اندروید اپلیکیشن توییتر نیز تعمیم داده شده است.

برای استفاده از قابلیت Super Follows توییتر، هر کاربر باید حداقل ۱۰ هزار فالوور داشته باشد و حداقل ۲۵ بار در ۳۰ روز گذشته توییت کرده باشد. در‌صورتی‌که فردی شرایط لازم را داشته باشد و درخواستش پذیرفته شود، برای بهره‌مندی ادامه‌دار از این سرویس باید همچنان ماهانه حداقل ۲۵ توییت منتشر کند.

کاربران قبل از درخواست، باید در حساب کاربری توییتر خود قسمت نام و معرفی را پر کرده باشند و عکسی برای پروفایل و هِدِر انتخاب کرده باشند. این قابلیت هنوز برای نسخه‌ی وب توییتر منتشر نشده است و انتظار می‌رود که در آینده، قیمت‌های متنوع‌تری برای اشتراک‌های آن عرضه شود.

دیدگاه شما کاربران آی‌تی‌کلوپ درباره‌ی قابلیت Super Follows توییتر چیست؟ آیا حاضرید برای تماشای محتوای بیشتر برخی کاربران هزینه‌ی اشتراک پرداخت کنید؟

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه