آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

قیمت مدل جهانی ردمی نوت 11 پیش از عرضه‌ی رسمی این محصول فاش شد

  • -
قیمت مدل جهانی ردمی نوت 11 پیش از عرضه‌ی رسمی این محصول فاش شد

قیمت مدل جهانی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پیش از عرضه‌ی رسمی این محصول فاش شد.

محصولات سری ردمی نوت ۱۱ از امروز روانه‌ی بازارهای خارج از چین خواهد شد. ردمی نوت ۱۱ پرو 5G به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ و ردمی نوت ۱۱ پروپلاس 5G نیز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز است. این مجموعه ردمی نوت ۱۱ اس را نیز شامل می‌شود که از پردازنده‌ی Helio G96 بهره می‌برد و عرضه‌ی آن از ۹ فوریه در بازارهای جهانی آغاز خواهد شد.

همچنین، انتظار داریم مدل 4G ردمی نوت ۱۱ با اسنپدراگون ۶۸۰ به‌زودی رسماً عرضه شود. این دستگاه اخیراً در برخی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی دیده شده و برخی مشخصات آن نیز دردسترس قرار گرفته است. یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری به‌ نام Chun به‌تازگی قیمت رسمی مدل 4G ردمی نوت ۱۱ را برای بازار ویتنام به‌اشتراک گذاشته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، صفحه‌ی تبلیغاتی ردمی نوت ۱۱ اکنون در وب‌سایت خرده‌فروشی ویتنامی FPTShop.vn فعال شده است. این فهرست نشان می‌دهد که گوشی اشاره‌شده از فردا با قیمت حدودا ۱۸۹ دلار در ویتنام فروخته خواهد شد.

صفحه‌ی مخصوص ردمی نوت ۱۱ در FPTShop نشان می‌دهد که این دستگاه در دو مدل با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این احتمال هم وجود دارد که نوت ۱۱ اواخر امروز درکنار ردمی نوت ۱۱ پرو 5G و ردمی نوت ۱۱ پروپلاس 5G عرضه شود.

مشخصات مدل 4G ردمی نوت ۱۱ براساس شایعات

انتظار می‌رود مدل جهانی ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر امولد با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ بهره ببرد.

همچنین، به‌احتمال فراوان این دستگاه از سیستم دوربین چهارگانه‌ی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه