آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

قیمت و زمان عرضه‌ گلکسی A03 سامسونگ اعلام شد

  • -
قیمت و زمان عرضه‌ گلکسی A03 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ مدتی قبل گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی A03 را رونمایی کرد. اکنون جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول نیز دردسترس قرار گرفته است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A03 با طراحی اصلاح‌شده و دوربین دوگانه در نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. این غول کره‌ای در آن زمان جزئیاتی از قیمت و زمان عرضه‌ای این محصول ارائه نکرد؛ ولی حالا تأیید کرده است که گلکسی A03 از هفته‌ی آینده با قیمتی در‌حدود ۱۳۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

به‌گزارش گیزموچاینا، گلکسی A03 از دهم ژانویه در رنگ‌های مشکی و سبز تیره و قرمز و در دو مدل در بازار ویتنام عرضه خواهد شد: یکی مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دیگری مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (هر دو مدل از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کنند). ناگفته نماند قیمت این مدل‌ها به‌ترتیب ۱۳۱ و ۱۵۳ دلار است.

گلکسی A03 با اقساط بدون کارمزد بین روزهای ۱۰ تا ۲۸ فوریه (۲۱ بهمن تا ۹ اسفند ۱۴۰۰) در ویتنام فروخته خواهد شد. مشتریانی که A03 را قبل از ۱۵ فوریه تهیه کنند، کوپن تخفیفی به ارزش ۹ دلار دریافت خواهند کرد و فرصت خواهند داشت که گلکسی فیت ۲ را نیز به‌همراه گوشی A03 فقط با پرداخت حدود ۲۱ دلار اضافه دریافت کنند. این در حالی است که قیمت گلکسی فیت ۲ در حالت عادی بین ۳۳ دلار تا ۴۲ دلار است.

گلکسی A03 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS PLS بهره می‌برد که دوربین سلفی نیز در ناچ قطره‌ای بالای آن تعبیه شده است. وضوح این صفحه‌نمایش HD پلاس است و از نسبت تصویری ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است و در بخش پشتی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات مهم گوشی A03 سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی یونسوک T606 و سیستم‌عامل پیش‌فرض A03 اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI سامسونگ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه