آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

قیمت گوشی‌های هوشمند تاشدنی کاهش پیدا می‌کند

  • -
قیمت گوشی‌های هوشمند تاشدنی کاهش پیدا می‌کند

ممکن است از سال آینده، گوشی‌های تاشدنی قیمتی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار معمولی داشته باشند.

گوشی‌های هوشمند تاشدنی اکنون جزو محبوب‌ترین دستگاه‌ها هستند؛ اما تنها بخش کوچکی از مردم توانایی خرید آن‌ها را دارند؛ زیرا این محصولات از گوشی‌های پرچم‌دار معمولی قیمت بالاتری دارند. طبق گفته افشاگر معروف Digital Chat Station، از آنجایی که اکنون صفحه‌نمایش تاشدنی رایج‌‎تر شده و دیگر مثل گذشته ناشناخته نیست، ممکن است در نهایت قیمت گوشی‌های هوشمندی که از چنین نمایشگرهایی استفاده می‌کنند مشابه دستگاه‌های رده‌بالای معمولی شود.

Digital Chat Station به جزئیات قیمت گوشی‌های هوشمند وارد نمی‌شود و اطلاعاتی از آن بخش در اختیار ما قرار نمی‌دهد؛ اما او ادعا می‌کند که گوشی‌های تاشدنی با لولاهای افقی؛ مانند گلکسی زد فلیپ ۳، قیمتی مشابه با گوشی‌های معمولی رده‌بالا خواهند داشت؛ بنابراین به احتمال زیاد، سال آینده شاهد تعداد زیادی گوشی تاشدنی افقی خواهیم بود.

براساس تحقیقات Counterpoint، فروش گوشی‌های تاشدنی تا سال ۲۰۲۳ حدود ۱۰ برابر رشد خواهد کرد و نیازی به گفتن نیست که کاهش قیمت‌ها عامل کلیدی این رشد خواهد بود. با این حال، تلفن‌های تاشوی عمودی به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از تلفن‌های افقی خواهند بود؛ چرا‌که صفحه‌نمایش به‌مراتب بزرگ‌تری را ارائه می‌دهند.

ویوو اولین گوشی تاشدنی خود را سال آینده عرضه خواهد کرد. هواوی یکی دیگر از برندهای چینی است که گوشی تاشدنی جدیدی به‌نام هواوی میت وی عرضه خواهد کرد. بدیهی است که سامسونگ سال آینده گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ را بهبود خواهد بخشید. در حال حاضر جزئیات دستگاه‌های یادشده در دسترس نیست؛ اما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، بیشتر در مورد آن‌ها خواهیم دانست. با توجه به اطلاعات ارائه‌شده از سوی Ice Universe، هواوی میت وی به‌زودی عرضه می‌شود. در همین حال، اوپو اولین گوشی تاشوی خود، OPPO Find N 5G را در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) عرضه خواهد کرد.

به‌طور خلاصه، کسانی که مدت‌ها منتظر خرید گوشی تاشو بوده‌اند، در نهایت اشتیاق بیشتری برای خرید آن خواهند داشت. بسیار هیجان‌زده هستیم که ببینیم سال ۲۰۲۲ چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه