آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

لنوو پروژکتور YOGA T500 Play را با باتری غول‌پیکر ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرد

  • -
لنوو پروژکتور YOGA T500 Play را با باتری غول‌پیکر ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرد

YOGA T500 Play، جدیدترین پروژکتور لنوو،‌ می‌تواند با باتری ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود تا پنج ساعت روشن بماند.

پس از عرضه موفقیت آمیز پروژکتور هوشمند T500 در ماه سپتامبر، لنوو اکنون دومین پروژکتور هوشمند خود را با نام Lenovo YOGA T500 Play Edition در چین عرضه کرده است. جذابیت اصلی این پروژکتور هوشمند جدید باتری عظیم ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که به این دستگاه اجازه می‌دهد تا حداکثر ۵ ساعت روشن بماند.

به گزارش گیزموچاینا، YOGA T500 Play دارای فناوری DLP Projection بوده و به تراشه میکرو آینه دیجیتال ۰٫۲۳ اینچی DMD مجهز شده است. این پروژکتور می‌تواند به وضوح فیزیکی 1080p دست یابد و با وضوح 4K سازگار است. همچنین این دستگاه از HDR10+، دیکودینگ دینامیک دوگانه HLG و الگوریتم موتور با کیفیت تصویر EEP انحصاری لنوو که باعث کاهش نویز تصویر و افزایش کنتراست می‌شود، پشتیبانی می‌کند. در ضمن باید گفت که YOGA T500 Play قادر است ۶۰۰ الی ۷۰۰ لومن روشنایی تولید کند.

YOGA T500 Play پروژکتور

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این پروژکتور هوشمند، لنز فوکوس اختصاصی داخلی آن است که با روشن شدن یا جابه‌جایی دستگاه به‌طور خودکار فوکوس می‌کند. این امر به دلیل قابلیت تصحیح خودکار عمودی و چهار نقطه‌ای افقی امکان‌پذیر است. T500 Play Edition با دو بلندگوی تمام برد ۱۰ واتی با رادیاتورهای غیرفعال دوگانه یکپارچه شده است که بیس قدرتمندی تولید می‌کند.

T500 از پردازنده چهار هسته‌ای T972-H با ۲ گیگابایت حافظه DDR و ۱۶ گیگابایت حافظه فلش eMMC استفاده می‌کند. اما یکی از ویژگی‌هایی که این پروژکتور هوشمند را متمایز می‌کند، باتری لیتیومی عظیم ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پروژکتور را جابه‌جا کرده و تا پنج ساعت از کار با آن لذت ببرید. این بدان معنا است که اکنون شما می‌توانید پروژکتور خود را به هر کجا که دوست داشتید برده و تجربه‌های فیلم دیدن فوق‌العاده‌ای را در مکان‌های مختلف تجربه کنید.

لنوو YOGA T500 Play Editionبا قیمت ۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه