آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

لپ تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition ایر در چین رونمایی شد

  • -
لپ تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition ایر در چین رونمایی شد

ریلمی لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition ایر خود را با نسل یازدهم پردازنده‌ی اینتل Core i5 در چین رونمایی کرد.

همان‌طورکه از نام لپ‌تاپ جدید ریلمی نیز مشخص است، با مدل ریلمی‌بوک Enhanced Edition متفاوت است که در ماه حاری میلادی معرفی شد. تفاوت اصلی این دو محصول در فریم دور نمایشگر پلاستیکی آن است که وزن آن را سبک‌تر کرده است. به‌لطف مواد اولیه‌ی استفاده‌شده‌ی جدید در ریلمی‌بوک نسخه‌ی Enhanced ایر، این لپ‌تاپ فقط ۱/۳۹ کیلوگرم وزن و در ضخیم‌ترین قسمت خود ۱۴/۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

در این لپ‌تاپ مانند دو لپ‌تاپ پیشین ریلمی، نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ و بهره‌مندی از ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB استفاده شده است. در نمای روبه‌رو، کاربران وب‌کم 720p،‌ کیبورد با نور پس‌زمینه‌ی سه‌مرحله‌ای و حسگر تشخیص اثرانگشت ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور پیش روی خود می‌بینند. همچنین، یک درگاه تاندربولت ۴، یک USB-C 3.2 Gen 2، یک USB-A 3.1 Gen 1 و یک جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون درگاه‌های این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.

پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی اینتل Core i5-11320H و گرافیک اینتل Xe به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی NVMe SSD درکنارهم سخت‌افزار ریلمی‌بوک جدید را تشکیل می‌دهند. ویندوز ۱۱ نیز به‌صورت پیش‌فرض بخش نرم‌افزاری را اجرا خواهد کرد. ظرفیت باتری ریلمی‌بوک نسخه‌ی enhanced ایر ۵۴ وات ساعت است که در استفاده‌ی ترکیبی حدود ۱۲ ساعت می‌تواند کاربر را همراهی کند. ریلمی برای شارژکردن این باتری شارژر تایپ C با توان ۶۵ وات را در جعبه‌ی لپ‌تاپ قرار داده است؛ البته دارت شارژر ۳۰ وات عرضه‌شده همراه گوشی‌های ریلمی نیز می‌تواند این لپ‌تاپ را شارژ کند.

لپ‌تاپ ریلمی‌بوک Enhanced Edition ایر در دو رنگ سبز و خاکستری و با قیمت پایه‌ی ۴،۶۹۹ یوآن (۷۴۰ دلار) از ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه