آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

مایکروسافت برای «مشتریان ارزشمند» خود لینک ویژه خرید باندل Xbox Series X ارسال می‌کند

  • -
مایکروسافت برای «مشتریان ارزشمند» خود لینک ویژه خرید باندل Xbox Series X ارسال می‌کند

بعضی مشتریان فروشگاه مایکروسافت گزارش داده‌اند که این شرکت برای آن‌ها ایمیلی حاوی لینک ویژه خرید باندل ایکس باکس سری ایکس ارسال می‌کند.

اگر به دنبال ایکس باکس سری ایکس هستید، شاید بخواهید صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنید. مایکروسافت طی هفته گذشته لینک‌های ویژه‌ فروشگاه مایکروسافت را برای بعضی کاربران خود ارسال کرده که به آن‌ها امکان سفارش مستقیم باندل‌های ایکس باکس سری ایکس را می‌دهد. این شرکت می‌گوید میزان محدودی از باندل‌های ایکس باکس دارد و آن‌ها در دسترس «مشتریان با ارزش مایکروسافت» قرار می‌گیرند.

به گزارش ورج، لینک مذکور به آدرس ایمیل مشتریان فروشگاه مایکروسافت ارسال می‌شود و باندل‌ها براساس اولویت به فروش می‌رسند. در حال حاضر مایکروسافت سفارش‌ها را به یک عدد در هر بار خرید و دو عدد در فاصله زمانی ۳۰ روزه محدود کرده است. لینک‌های ارسالی باندل‌ها منحصر‌به‌فرد بوده و به حساب مایکروسافت متصل هستند. همچنین آن‌ها تضمینی نمی‌کنند که محصول مورد نظر همیشه برای خرید در دسترس است.

(ترجمه: در هفته جاری مایکروسافت باندل‌های ایکس باکس سری ایکس (به همراه یک بازی و کنترلر اضافی) را برای «مشتریان ارزشمند مایکروسافت» ارائه کرده است. ایمیل‌ها شامل لینک منحصر به فردی برای خرید باندل هستند.)

به نظر می‌رسد طیف گسترده‌ای از «مشتریان ارزشمند مایکروسافت» ایمیل‌ها را دریافت می‌کنند، و این می‌تواند راهی برای مایکروسافت باشد تا مطمئن شود سودجویان قصد فروش لینک‌های اختصاصی این شرکت را ندارند. به نظر می‌رسد شرط اصلی برای دسترسی به کالای مورد نظر این است که قبلاً از فروشگاه مایکروسافت ایالات متحده آمریکا به صورت آنلاین خرید کرده باشید.

اگر خوش شانس باشید و لینک ویژه برای شما ارسال شود، نمی‌توانید فقط خود کنسول را به تنهایی خریداری کنید. مایکروسافت یک بازی و یک کنترلر اضافی را به این پیشنهاد اضافه کرده و شما می‌توانید بین عناوین Madden 22 ،GTA V ،Rust ،Far Cry 6 ،Hasbro Family Fun Pack ،Mortal Kombat 11 Ultimate ،Insurgency Sandstorm و Diablo 2 Resurrected انتخاب کنید.

مایکروسافت در اوایل سال جاری هشدار داده بود که عرضه ایکس باکس سری ایکس تا سال ۲۰۲۲ محدود خواهد شد. بیش از ۱۸ ماه است که کمبود تراشه جهانی شرکت‌های مختلف را تحت تأثیر قرار داده است. خودروسازان مجبور شده‌اند تولید خودروها را کاهش دهند و یافتن موجودی کارت‌های گرافیک جدید، PS5 و کنسول‌های Xbox تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

افراد سودجو نیز با افزایش قیمت‌ها وضعیت را بدتر کرده‌اند. قیمت‌های خیابانی کالاهایی مانند ایکس‌ باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و پردازنده گرافیکی همچنان بالا است. در حال حاضر ایکس باکس سری ایکس به‌طور متوسط با قیمت ۸۵۶ دلار در eBay به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه