آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

مایکروسافت و ادوبی برای بهبود بهره وری PDF با یکدیگر همکاری می‌کنند

  • -
مایکروسافت و ادوبی برای بهبود بهره وری PDF با یکدیگر همکاری می‌کنند

مایکروسافت و ادوبی ۱۹ آذر ۱۴۰۰ از همکاری استراتژیک خود برای ایجاد یکپارچگی عمیق‌تر محصولاتشان برای تجربه بهتر کاربران هنگام استفاده از فایل‌هایPDF خبر دادند.

ادوبی و مایکروسافت ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ۱۴۰۰) در راستای بهبود تجربه تعاملی افراد با فایل‌های PDF، قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده‌اند. به لطف تلاش‌های مشترک مایکروسافت و ادوبی و همکاری این دو شرکت، مدیریت فایل‌های PDF در محل کار آسان‌تر می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از Adobe Sign فایل‌های PDF خود را در برنامه Teams مایکروسافت امضا کرده و به کمک هوش مصنوعی Liquid Mode در مایکروسافت اج به صورتی خواناتر از فایل‌های PDF استفاده کنند.

اپلیکیشن Adobe Sign امکان امضا کردن دیجیتالی انواع اسناد و فرم‌ها را به‌راحتی و با امنیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند و قابلیت Liquid Mode در مرورگر اج از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای خواناتر کردن فایل‌های PDF در نمایشگرهای گوشی‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش windowscentral، اشلی استیل، معاون ارشد و مدیر کل Digital Media در ادوبی، درباره همکاری این شرکت به مایکروسافت این‌گونه توضیح داد:

من از همکاری بیشتر با مایکروسافت برای ایجاد محیط کاری مدرن، ایمن و یکپارچه، هیجان زده هستم. این همکاری و یکپارچه‌سازی‌های محصولات به پیشرفت کارمندان کمک می‌کند؛ امکان مذاکره و امضای قراردادها را در Teams، Outlook و Sharepoint را برای آن‌ها فراهم می‌کند و مرور فایل‌های PDF در گوشی‌ها را به کمک Liquid Mode مرورگر اج بهبود می‌بخشد.

طبق ادعای مایکروسافت فرمت‌ اکثر فایل‌های تجاری، مایکروسافت و ادوبی است، مایکروسافت نیز در پستی که جزئیات دقیق این مشارکت گسترده را منتشر کرده است، همکاری این دو غول فناوری را اقدامی طبیعی و لازم معرفی کرد.

جارد اسپاتارو، معاون مایکروسافت درباره اهمیت استفاده از فناوری برای بهبود بهره‌وری گفت:

امروزه شرکت‌ها به محیط‌های کاری دیجیتالی تبدیل شده‌اند و روش‌های جدیدتری برای انجام کار‌ها استفاده می‌شوند؛ همکاری ما با ادوبی از این جهت حائز اهمیت است. از این پس میلیون‌ها کاربر مشترک ادوبی و مایکروسافت در سراسر جهان می‌توانند به‌راحتی با اسناد دیجیتالی کار کنند، بهره‌وری مدرن ایجاد کنند و مفهوم کار را در آینده تغییر دهند.

به پیش‌بینی ادوبی، استفاده از اسناد دیجیتالی در آینده رایج‌تر می‌شود و به همین دلیل مشارکت این شرکت با مایکروسافت اهمیت فزاینده‌ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه