آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

مدل 4G گلکسی A13 با تراشه اگزینوس 850 و اندروید 12 عرضه خواهد شد

  • -
مدل 4G گلکسی A13 با تراشه اگزینوس 850 و اندروید 12 عرضه خواهد شد

براساس گزارشی جدید، مدل 4G گوشی گلکسی A13 سامسونگ به‌زودی با تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ و اندروید ۱۲ جایگزین گلکسی A12 خواهد شد.

سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند گلکسی A13 5G را به‌عنوان دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌ی 5G در ایالات متحده معرفی کرد. ظاهرا سامسونگ مدل 4G این محصول را نیز تولید کرده است که انتظار می‌رود به‌زودی رسما معرفی شود.

به گزارش گیزموچاینا، با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از پلتفرم گیک‌بنچ، نسخه‌ی 4G گلکسی A13 سامسونگ با شماره‌ مدل SM-A135F به تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ مجهز خواهد شد. این فهرست نشان می‌دهد که گلکسی A12 4G از سه گیگابایت رم بهره خواهد برد؛ اما احتمال معرفی مدل‌های دیگر با حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم بیشتر نیز وجود دارد.

گلکسی A12 ابتدا با تراشه‌ی مدیاتک Helio P35 معرفی شد. با این‌حال، به دلیل مشکل کمبود جهانی تراشه‌ها، سامسونگ این گوشی را در برخی از بازارها با تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ عرضه کرد. بدین ترتیب گلکسی A13 از نظر قدرت پرداشی، تفاوتی با مدل قبلی خود یعنی گلکسی A12 نخواهد داشت. به هر‌حال، مدل 4G این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به همراه رابط کاربری One UI Core 4.0 اجرا خواهد کرد؛ درحالی‌که مدل 5G گلکسی A13 با اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار شده است.

متأسفانه تاکنون جزئیات بیشتری درمورد مشخصات دیگر گلکسی A13 مدل 4G در دسترس نیست و فقط می‌دانیم این مدل هم‌اکنون در هند درحال تولید است. علاوه‌بر این نمی‌توان براساس نسخه‌ی 5G گلکسی A13، مشخصات مدل 4G آن را حدس زد، زیرا نسخه‌های 4G و 5G سامسونگ از یک محصول، معمولا با مشخصات متفاوتی عرضه می‌شوند.

انتظار داریم پیش از معرفی رسمی مدل 4G گلکسی A13 سامسونگ، در روزهای آینده جزئیات و اطلاعات بیشتری درمورد این محصول در دسترس قرار گیرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه