آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

مرورگر Samsung Internet اکنون در ساعت‌های هوشمند Wear OS برندهای دیگر پشتیبانی می‌شود

  • -
مرورگر Samsung Internet اکنون در ساعت‌های هوشمند Wear OS برندهای دیگر پشتیبانی می‌شود

طبق گزارش منتشرشده، برنامه‌ی مرورگر سامسونگ فقط به سری گلکسی واچ ۴ محدود نمی‌شود و اکنون سایر ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل Wear OS از برندهای مختلف می‌توانند از این مرورگر استفاده کنند.

چندروز پیش مرورگر Samsung Internet برای سری گلکسی واچ ۴ فعال شد و به‌کاربران این امکان را داد که درصورت نیاز، بااستفاده از ساعت در اینترنت وب‌گردی کنند. به‌گزارش سم‌موبایل، اکنون دیگر استفاده از مرورگر به سری گلکسی واچ ۴ محدود نمی‌شود و ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل Wear OS برند‌های مختلف از Samsung Internet پشتیبانی می‌‌شوند و ظاهرا به آخرین نسخه‌ی Wear OS نیازی نیست.

طبق پست اخیر ردیت (وب‌سایت اشتراک‌گذاری اطلاعات در حوزه‌ی تکنولوژی)، اکنون مرورگر Samsung Internet با حداقل چند ساعت هوشمند غیرسامسونگ که Wear OS 2 یا بالاتر را اجرا می‌کنند، سازگار است. در تصویر زیر، استفاده از این مرورگر در ساعت اوپو نشان داده شده است.

استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ در ساعت هوشمند اوپو

برخی کاربران ادعا می‌کنند که Samsung Internet را روی کاسیو WSD-F30، فسیل Gen 5 و حتی موتو ۳۶۰ نسل سوم اجرا کردند. درواقع، هرساعت هوشمند Wear OS یا جدیدتر اکنون باید از این مرورگر پشتیبانی کند. این برنامه از طریق گوگل پلی قابل نصب است.

بدیهی است که وب‌گردی با Samsung Internet در سیستم‌عامل Wear OS به‌دلیل ابعاد صفحه‌نمایش ساعت هوشمند تجربه‌ی ایده‌آلی را ارائه نمی‌دهد؛ اما اگر درهرصورت به‌دنبال راه‌هایی برای وب‌گردی هستید، این قابلیت دیگر مخصوص گلکسی واچ ۴ نیست.

آیا شما کاربران آی‌تی‌کلوپ، ساعت‌هوشمند غیر سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS دارید و Samsung Internet روی ساعت شما اجرا شده است؟

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه