آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

ممکن است به‌زودی بتوانید به پیام‌های واتساپ با ایموجی پاسخ دهید

  • -
ممکن است به‌زودی بتوانید به پیام‌های واتساپ با ایموجی پاسخ دهید

واتساپ از شهریور ۱۴۰۰ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران بتوانند به‌‌ جای نوشتن متن به پیام‌ها با ایموجی واکنش نشان‌ دهند؛ گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسخه‌‌ی پایدار حاوی این قابلیت به‌‌ زودی منتشر خواهد شد.

واتساپ اخیراً قابلیت‌های مفید و پرطرفدار زیادی مانند بازپخش پیام صوتی قبل از ارسال یا قابلیت استفاده از واتساپ در چند دستگاه به صورت هم‌زمان را به پلتفرم خود اضافه کرده است؛ اکنون این اپلیکیشن پیام‌رسان می‌خواهد قابلیت واکنش نشان‌‌ دادن به پیام‌ها با ایموجی را نیز برای کاربران عرضه کند.

WABetaInfo

اولین بار اوت ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) حساب توییتری WABetaInfo گزارش‌هایی درباره‌ی اضافه شدن قابلیت واکنش نشان‌‌ دادن به پیام‌ها در واتساپ منتشر کرد. حالا بر‌ اساس توییت جدید WABetaInfo و به گزارش Gizmochina، تصاویر منتشر شده از آخرین نسخه‌ی بتای این برنامه (نسخه ۲۲.۲.۷۲) در iOS نشان می‌دهد که این قابلیت به‌‌ زودی در‌ دسترس قرار خواهد گرفت.

wa-message-reaction-notifications-ios

قابلیت جدید پلتفرم واتساپ، امکان واکنش نشان‌دادن به پیام‌ها را با ایموجی برای کاربران فراهم می‌کند. قابلیت پاسخ دادن به پیام‌ها با ایموجی در‌‌ حال‌‌ حاضر در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام، فیسبوک یا دیسکورد وجود دارد و انتظار می‌رود که واتساپ نیز عملکردی مشابه با همان شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

فیسبوک و اینستاگرام از ویژگی‌های پیام‌رسانی یکسانی پشتیبانی می‌کنند و با توجه به اینکه متا امکان ادغام پیام‌های مستقیم (Direct Massages) بین این دو پلتفرم را فراهم کرده است؛ می‌توان از هر دو برای ارسال پیام‌های بین پلتفرمی استفاده کرد.

طبق نظرسنجی‌ها بیشتر کاربران دوست دارند پیام‌رسان واتساپ را به شکلی مجزا از پلتفرم‌های دیگر استفاده کنند و حالا باید دید که آیا متا برای ادغام سرویس‌های پیام‌رسان در هر سه پلتفرم برنامه‌ای دارد یا خیر.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه