آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

نتفلیکس برای دستگاه‌های اندرویدی طرح اشتراک رایگان راه‌اندازی کرد

  • -
نتفلیکس برای دستگاه‌های اندرویدی طرح اشتراک رایگان راه‌اندازی کرد

نتفلیکس به‌تازگی برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید طرح اشتراک رایگانی معرفی کرده که البته با محدودیت‌هایی همراه است.

پلتفرم استریم فیلم و سریال نتفلیکس دیروز طرح اشتراک رایگانی در کنیا معرفی کرد که مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است. طبق گزارش‌های رسمی و به نقل از Gizchina، در این طرح خبری از تبلیغات نیست و هنگام ثبت‌ نام، هیچ اطلاعات پرداختی از کاربر درخواست نمی‌شود. افرادی که مایل به استفاده از این طرح هستند، کافی است از یک ایمیل معتبر استفاده و تأیید کنند که بالای ۱۸ سال هستند.

البته این طرح رایگان محدودیت‌هایی نیز دارد و فهرست فیلم‌ها و سریال‌هایی که می‌توان در قالب آن تماشا کرد، تنها ۲۵ درصد کل عناوین موجود در این سرویس را شامل می‌شود. علاوه بر این، کاربران طرح رایگان نمی‌توانند عناوین در دسترس را در تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر تماشا کنند. قابلیت دانلود برای تماشای آفلاین نیز در طرح رایگان موجود نیست.

از طرفی، قابلیت‌های دیگر نتفلیکس از جمله پیشنهاد‌های شخصی‌سازی‌شده، داشتن چندین پروفایل، پخش فیلم بدون تبلیغات و کنترل والدین (Parental Control) برای محدود کردن دسترسی کودکان در این طرح وجود دارد.

به گفته نتفلیکس، این طرح آزمایشی برای کاربران کنیایی است تا مشخص شود چند درصد از کاربران طرح‌های رایگان در نهایت به سمت استفاده از طرح‌های پولی این پلتفرم خواهند رفت.

در حال حاضر معلوم نیست آیا این طرح آزمایشی در کشور دیگری پیاده‌سازی شود یا خیر؛ اما بعید است در کشورهایی که کاربران آن‌ها مدت‌ها است از خدمات پولی نتفلیکس استفاده می‌کنند، عرضه شود. اگر این طرح از حالت آزمایشی خارج و کاربران سراسر دنیا را شامل شود، می‌تواند قدم روبه‌جلویی در مقایسه با سرویس‌های پخش آنلاین فیلم نظیر آمازون پرایم، دیزنی پلاس و HBO Max محسوب شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه