آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

نسخه کامپیوتر سرویس گیم پس به PC Game Pass تغییر نام داد

  • -
نسخه کامپیوتر سرویس گیم پس به PC Game Pass تغییر نام داد

مایکروسافت در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ اعلام کرد نام نسخه‌ی کامپیوتر سرویس ایکس باکس گیم پس را به PC Game Pass تغییر می‌دهد. اسنایپر الیت 5 جزو نخستین بازی‌های PC Game Pass است.

مراسم The Game Awards 2021 در کنار میزبانی از بازی‌های جدید و ارائه‌ی ویدئوی گیم‌پلی شماری از بازی‌ها، شاهد اتفاق ویژه‌ای بود؛ براساس آنچه Neowin می‌نویسد، مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرده است نام نسخه‌ی کامپیوتر سرویس اشتراکی گیم پس را از Xbox Game Pass for PC به PC Game Pass تغییر می‌دهد. تغییر نام سرویس بازی مایکروسافت در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد، اما شرکت ردموندی به مناسبت این اتفاق ویدئویی سه دقیقه‌ای نیز تهیه کرده.

به گزارش زومجی، مایکروسافت این روزها با جدیت در تلاش است نسخه‌ی کامپیوتر سرویس محبوب گیم پس را بیش از پیش به کاربران بشناساند و به همین علت تغییر نام سرویس منطقی به‌نظر می‌رسد؛ مایکروسافت اکنون بیش از هر زمان دیگری در سرویس گیم پس روی بازی‌های پلتفرم کامپیوتر متمرکز شده است.

اقدام جدید مایکروسافت سردرگمی کاربران را نیز کاهش می‌دهد؛ از این پس با ایکس باکس گیم پس، پی سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت طرف هستیم.

Sniper Elite 5 و Pigeon Simulator و Trek to Yomi و یک بازی معرفی‌نشده‌ی ساخت شرکت Hugecalf Studios بازی‌هایی هستند که در روز اول آغازبه‌کار پی سی گیم پس به این سرویس اضافه می‌شوند.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه