آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

نمونه‌ی سه‌بعدی غیررسمی آیفون SE 3 طراحی شبیه آیفون ۸ را نشان می‌دهد

  • -
نمونه‌ی سه‌بعدی غیررسمی آیفون SE 3 طراحی شبیه آیفون ۸ را نشان می‌دهد

بر‌ اساس طرح سه‌بعدی غیررسمی آیفون SE 3، به‌‌ نظر می‌رسد این محصول از سبک طراحی آیفون ۸ بهره خواهد برد ولی ظاهراً در این محصول خبری از دکمه‌ی هوم نخواهد بود.

ظاهراً قرار است اپل در ماه مارس یا آوریل سال میلادی جاری، آیفون SE 3 را معرفی کند. به‌نظر می‌رسد این محصول از نظر طراحی در مقایسه با نسل قبلی خود که در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شده، تغییری نخواهد داشت. بااین‌حال‌ جدیدترین نمونه‌های غیررسمی سه‌بعدی از این گوشی، داستان متفاوتی برای گفتن دارد. بر‌‌‌ اساس این طرح‌های سه‌بعدی، اگرچه آیفون SE 3 از نظر طراحی شبیه آیفون ۸ خواهد بود، دکمه‌ی فیزیکی هوم در این گوشی دیده نمی‌شود.

طرح سه بعدی آیفون SE 3

از ویژگی‌های آیفون SE 3 می‌توان به دوربین عقب تکی و طراحی جمع‌وجور آن اشاره کرد

به گزارش وب‌سایت wccftech، افشاکننده‌ای به‌‌ نام xleaks7 با همکاری Pigtou موفق شده است، نمونه‌های سه‌بعدی اولیه از آیفون SE 2022 را ایجاد کند. البته باید اشاره کنیم که این شخص قبلاً رندرهایی از این مدل آیفون به‌‌ اشتراک گذاشته بود. عدم برخورداری از دکمه‌ی فیزیکی هوم باعث شده آیفون SE 3 از نظر طراحی کمی شبیه آیفون XR نیز باشد.

این مدل‌های سه‌بعدی به‌جز دوربین تکی پشتی، شباهت دیگری به آیفون XR ندارند، اما هیچ نشانه‌ای از بریدگی دکمه‌ی هوم در این مدل‌ها دیده نمی‌شود. بااین‌‌‌حال، عدم وجود دکمه‌ی هوم نمی‌تواند دلیلی برای تغییر طراحی آیفون باشد زیرا این احتمال وجود دارد، فردی که مسئول ساخت مدل سه‌بعدی آیفون SE 3 بوده به‌طور تصادفی بریدگی‌ مخصوص دکمه‌ی هوم را روی آن فراموش کرده‌ باشد.

طرح سه بعدی آیفون SE 3

نشانه‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد از همان شاسی اصلی آیفون ۸ برای تولید آیفون SE 3 بهره ببرد. راس یانگ، تحلیل‌گر صفحه‌نمایش، قبلاً گفته که انتظار دارد اپل این محصول را آیفون SE پلاس 5G بنامد؛‌ دستگاهی که با ارتقاء سخت‌افزاری روانه‌ی بازار خواهد شد. یانگ پیش‌بینی کرده که اپل در سال ۲۰۲۳، سبک طراحی این سری از گوشی‌های آیفون را نیز تغییر خواهد داد.

یکی دیگر از تحلیل‌گران این صنعت پیش‌تر اعلام کرده بود که طراحی آیفون SE 2022 بدون تغییر باقی خواهد ماند. البته وی پیش‌بینی کرده که شاید اپل در سال ۲۰۲۴، یک مدل آیفون ارزان‌قیمت بازطراحی‌شده شبیه آیفون XR یا آیفون ۱۱ را روانه‌ی بازار کند. این در‌‌ حالی است که یانگ اعلام کرده مدل بازطراحی‌شده‌ی آیفون SE در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. نسل بعدی آیفون SE می‌تواند از نظر قیمتی رقابت خوبی در بازار ایجاد کند. به‌هرحال‌ باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل در سال جاری چه محصولاتی را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه