آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

هدفون بی‌سیم Buds Q2 ریلمی با عمر باتری ۲۰ ساعت در چین عرضه شد

  • -
هدفون بی‌سیم Buds Q2 ریلمی با عمر باتری ۲۰ ساعت در چین عرضه شد

هدفون بی‌سیم Buds Q2 که در چین عرضه شده، درواقع با همین مشخصات و نام تجاری Q2 Neo در هند موجود است و با قیمت ۲۵ دلار به‌فروش می‌رسد.

براساس گزارش گیزموچاینا، ریلمی امروز ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ۱۴۰۰)، هدفون‌های بی‌سیم جدیدی را بانام Buds Q2 رسما در بازار داخلی چین عرضه کرده است.

هدفون Buds Q2 قبلا در برخی از بازارهای آسیایی ازجمله هند و پاکستان معرفی شده است. با نگاهی به مشخصات به‌نظر می‌رسد Buds Q2 که در چین عرضه شده، نسخه تغییر نام‌یافته‌ی Q2 Neo موجود در هند است. این هدفون با پشتیبانی از ENC (حذف نویز محیطی) به‌جای ANC (حذف نویز فعال) در دسترس قرار می‌گیرد.

هدفون Buds Q2 ریلمی - رنگ سفید

افزون‌بر‌این، Buds Q2 به‌تنهایی تا پنج ساعت عمر باتری و در مجموع بیست ساعت پخش صدا را در صورت ترکیب با کیس شارژ ارائه می‌دهد. طبق گزارش رسمی، حتی با ده دقیقه شارژ می‌توان از آن به مدت دو ساعت استفاده کرد. گوشی‌ها درایور دینامیک ده میلی‌متری با فناوری تقویت‌شده‌ی +Bass Boost دارند. Buds Q2 دارای حالت اختصاصی برای بازی‌های موبایلی است که تأخیر را به ۸۸ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا از هرگونه تاخیری بین صدا و تصویر هنگام بازی جلوگیری شود. این هدفون از بلوتوث ۵ نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون بی‌سیم Buds Q2 در چندین رنگ مختلف از جمله مشکی، آبی و خاکستری با قیمت۱۶۹ یوآن (حدود ۲۵ دلار) فروخته می‌شود.

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه