آی تی کلوپ | ITCLOOP

روی نبض فناوری زندگی کنید

همکاری احتمالی شیائومی و لایکا برای دوربین‌های Xiaomi 12 Ultra

  • -
همکاری احتمالی شیائومی و لایکا برای دوربین‌های Xiaomi 12 Ultra

به‌نظر می‌رسد شیائومی و لایکا قصد دارند برای دوربین‌ها Xiaomi 12 Ultra با یکدیگر همکاری کنند.

انتظار می‌رود کوالکام تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۹۸ را تا پایان ماه جاری معرفی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچم‌دار بعدی شیائومی، یعنی Xiaomi 12 مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸، ممکن است ماه دسامبر به‌طور رسمی معرفی شود. این خانواده احتمالا شامل مدل‌های دیگری مانند شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ اولترا نیز می‌شود. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که مدل اولترا می‌تواند به دوربین‌های لایکا مجهز شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، از سال ۲۰۱۹ هواوی گوشی‌های پرچم‌دار خود را با دوربین‌های مهندسی‌شده‌ی لایکا عرضه کرده است. همکاری هواوی و لایکا در سال جاری با عرضه‌ی سری هواوی P50 به‌پایان رسید. در ماه می، یکی از افشاگران دنیای فناوری ادعا کرد که لایکا به‌دنبال تولیدکننده‌ی جدیدی برای برند خود است. او همچنین ادعا کرد که این برند ممکن است با آنر یا شیائومی یا شارپ همکاری کند.

افشاگری دیگر Digital Chat Station نشان می‌دهد ممکن است لایکا و شیائومی برای سری Xiaomi 12 به‌توافق رسیده باشند. این خبرچین چینی اخیرا تصویری از گوشی هوشمندی به‌اشتراک گذاشته است که نشان تجاری لایکا در صفحه‌نمایش ثانویه آن دیده می‌شود. این نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ اولترا ممکن است از دوربین‌های بهینه‌شده لایکا برخوردار باشد.

دوربین لایکا شیائومی

در‌حال‌حاضر، تنها جزئیات کمی درباره‌ی شیائومی ۱۲ اولترا دردسترس است؛ محصولی که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود. پیش‌تر ادعا شده بود که این گوشی به سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که یکی از آن‌ها ممکن است یک لنز زوم پریسکوپی ۱/۱.۵ اینچی با پشتیبانی از بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری باشد.

همچنین، انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا اسکنر اثر‌انگشت اولتراسونیک در صفحه‌نمایش داشته باشد. در‌نهایت نیز، باید به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه از‌نظر طراحی، ممکن است تفاوت چندانی با Xiaomi 11 Ultra نداشته باشد.

دیدگاه شما کاربران آی‌تی‌کلوپ درباره‌ی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ چیست؟

اشتراک گذاری با دوستان

نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه